Skocz do zawartości

Problem z Qooqlle


Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił mi się problem z Qooqlle w przeglądarce Mozilla Firefox v.3.6 opisywany już w postach innych użytkowników. Posiadam Antywirusa Avast Home Edition v. 6,0,1091, który nic nie wykrywa. Problem pojawił się wczoraj wieczorem (tj. 16.05.2011) tak "sam z siebie". Nie wchodziłem na żadne nowe strony ani nic nie pobierałem i nie aktualizowałem (poza antywirusem). Odinstalowałem Mozillę, usunąłem wszystko z PF i D&S co po niej zostało i wyczyściłem rejestr za pomocą programu Wise Registry Cleaner 5.94(Podaję nazwę ponieważ to może , ale nie musi, być istotne), który mi polecono. Zresetowałem komputer i zainstalowałem ponownie przeglądarkę i od razu było to samo, strona startowa Qooqlle :/

Nie znam programu OTL i jestem laikiem w sprawach tego typu, ale dołączam logi tak jak inni to uczynili:

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKU\S-1-5-21-1454471165-813497703-725345543-1004\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://www.qooqlle.com/"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "qooqlle"
FF - prefs.js..browser.search.useDBForOrder: true
FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://www.qooqlle.com/"
[2011-05-16 19:47:21 | 000,001,860 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Mumin\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\3jy5dsv6.default\searchplugins\search.xml
O4 - HKLM..\Run: [Readar_sl] C:\Documents and Settings\Mumin\Dane aplikacji\Readar_sl.exe (Created with WinAutomation ("http://www.WinAutomation.com"))
O4 - HKLM..\Run: [TunesHelper] C:\Documents and Settings\All Users\TunesHelper.exe ()
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL.