Skocz do zawartości

Nie można otworzyć przeglądarki IE


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zabrakło loga z GMER pod kątem rootkitów. Uzupełnij ten log. Na razie nie widać tu żadnej infekcji. Możesz wykonać jedynie skrypt kosmetyczny.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
SRV - File not found [Auto | Stopped] --  -- (VMCService)
SRV - File not found [Auto | Stopped] --  -- (VmbService)
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = "http://search.bearshare.com/sidebar.html?src=ssb&sysid=2"
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = "http://search.bearshare.com/sidebar.html?src=ssb&sysid=2"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "BearShare Web Search"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "BearShare Web Search"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "BearShare Web Search"
FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://search.bearshare.com/"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://search.bearshare.com/web?src=ffb&systemid=2&q="
[2011-04-03 17:54:52 | 000,000,000 | ---D | M] (MediaBar) -- E:\Documents and Settings\Kacper\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\boy21nvj.default\extensions\{c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c}
[2010-09-14 13:48:25 | 000,002,506 | ---- | M] () -- E:\Documents and Settings\Kacper\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\boy21nvj.default\searchplugins\BearShareWebSearch.xml
[2010-09-14 13:48:25 | 000,002,506 | ---- | M] () -- E:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins\BearShareWebSearch.xml
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - 10 - No CLSID value found.
O4 - HKCU..\Run: [DriverMax]  File not found
O4 - HKCU..\Run: [DriverMax_RESTART]  File not found
O4 - HKCU..\RunOnce: [shockwave Updater]  File not found
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Panel sterowania > sekcja dodaj/usuń programy i odinstaluj zbędny MediaBar

 

3. Spróbuj sprawdzić rozszerzenia explorera. W tym celu skorzystaj z narzędzia ShellExView a następnie wyłącz wszystkie pozycje zaznaczone na kolor różowy. Restart komputera i sprawdź efekty.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...