Skocz do zawartości

Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc000007b)


Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu pojawia mi się taki komunikat "Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc000007b). Kliknij przycisk OK aby zakończyć aplikację." Po kliknięciu nic się nie dzieje. Strasznie mi to zamula komputer. Nie wiem kompletnie co mam robić. Jestem zielony w tych sprawach z Hijackthis. Nie wiem kompletnie co to jest.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie podałeś obowiązkowego loga z GMER, a przed jego uruchomieniem należy usunąć emulację napędów wirtualnych:

 

DRV - [2009-11-23 22:00:04 | 000,691,696 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Running] -- C:\WINDOWS\System32\Drivers\sptd.sys -- (sptd)

Czyli należy wyrzucić sterownik SPTD narzędziem SPTDinst: KLIK.

 


Infekcja jest, z mediów przenośnych USB i prawdopodobnie i z otworzenia niewłaściwej strony. Wstępne usuwanie infekcji:

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
RECYCLER /alldrives
w9.exe /alldrives
yveqsh93.exe /alldrives
i00dvoym.exe /alldrives
et3ypes.exe /alldrives
awrkn3g0.exe /alldrives
bud3mkqr.exe /alldrives
cbbw88s.exe /alldrives
dwh.exe /alldrives
egmjjb.exe /alldrives
l10.exe /alldrives
9keibj.exe /alldrives
b9v.exe /alldrives
x2hjdx.exe /alldrives
tscl.exe /alldrives
lpl.exe /alldrives
r3q63rok.exe /alldrives
jofk1wf.exe /alldrives
o1o.exe /alldrives
wq.exe /alldrives
kyme.exe /alldrives
h3wp9.exe /alldrives
io3yalc.exe /alldrives
C:\WINDOWS\tasks\{35DC3473-A719-4d14-B7C1-FD326CA84A0C}.job
C:\WINDOWS\tasks\{BBAEAEAF-1275-40e2-BD6C-BC8F88BD114A}.job
C:\WINDOWS\tasks\{22116563-108C-42c0-A7CE-60161B75E508}.job
C:\WINDOWS\tasks\rzdlvvmvlf.job
C:\WINDOWS\System32\drivers\str.sys
C:\WINDOWS\System32\arking.exe
C:\WINDOWS\System32\arking1.dll
C:\WINDOWS\System32\arking0.dll
C:\WINDOWS\System32\mgking1.dll
C:\WINDOWS\System32\mmcshext5.dll
C:\WINDOWS\System32\dll.dll