Max17b Opublikowano Wtorek o 13:17 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Wtorek o 13:17 Witam. Od jakiegoś czasu podczas grania w Hogwarts Legacy wyświetla mi się taki komunikat (załącznik do wpisu). Nie mam pojęcia, z czym ten błąd jest związany. Mam zainstalowaną aktualną wersję systemu Windows: Wersja Windows 11 Home Wersja 24H2 Zainstalowano dnia 14.02.2025 Kompilacja systemu operacyjnego 26100.4946 Możliwości Pakiet Windows Feature Experience 1000.26100.197.0 Sterownik karty graficznej: 576.80 win11-64bit-international-dch-whql Problem występuje dosyć losowo podczas grania. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Max17b Opublikowano wczoraj o 06:51 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:51 Problem występuje od około miesiąca. W tym czasie miałem dwa takie zdarzenia tylko w tej grze. W Hogwarts Legacy gram już od 2023 roku i nigdy takiego błędu nie miałem. Występuje on losowo, podczas eksploracji otwartego świata i w miejscach nie specjalnie wymagających graficznie. Nie spotkałem się z tym problemem w żadnej aplikacji. Na ten moment przeinstalowałem grę, zrobiłem skany w poszukiwaniu wirusów (offline i online). Wszystko przebiegło pomyślnie. Podczas ponad 20 godzin spędzonych w grze przez poprzedni miesiąc problem wystąpił dwukrotnie. Dodatkowo wykonałem "Naprawianie uszkodzonych lub dodawanie brakujących plików systemowych za pomocą narzędzia Kontroler plików systemowych". Żaden plik systemowy nie został uszkodzony, ani też niczego nie brakuje. Wraz ze sterownikiem karty graficznej GeForce Game Ready 576.80 mam zainstalowaną najnowszą wersję NVIDIA PhysX System Software oraz NVIDIA PhysX Legacy System Software. System Windows 11 jest zaktualizowany do najnowszej wersji oraz wszystkie aplikacje Windows Store również są zaktualizowane do najnowszej wersji. Gra również jest aktualna. Co jakiś czas robię czyszczenie dysku i defragmentacje dysku. Odnośnik do komentarza
Max17b Opublikowano wczoraj o 06:53 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:53 Mój komputer to: Zasilacz Corsair TX850M 850W Obudowa Phanteks Eclipse P600S Silent Dysk SSD Kingston A2000 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe Procesor Intel Core i5-9600K, 3.7 GHz, 9 MB, BOX Płyta główna Gigabyte Z390 GAMING X-CF (rev. 1.0; BIOS: F10 z Nov 29, 2021) Pamięć Corsair Vengeance LPX, DDR4, 32 GB, 3000MHz, CL16 ASUS GeForce RTX 3090 TUF GAMING OC 24GB GDDR6X Karta dźwiękowa Creative Sound Blaster X AE-5 Odnośnik do komentarza
Max17b Opublikowano 22 godziny temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 godziny temu System Windows na nowo instalowałem we wrześniu 2024 roku, więc ma niecały rok. Zainstalowałem najnowsze sterowniki 581.08 bez GeForce® Experience i bez NVIDIA App. Przeinstalowałem biblioteki. Podczas instalacji wyświetliła mi się informacja w trzech przypadkach, że jest już zainstalowana inna wersja i nie można przeprowadzić instalacji, pozostałe przeinstalowałem bez problemu. Załączam zrzut ekranu z zainstalowanymi bibliotekami. Dodatkowo wszystkie biblioteki, które zostały zainstalowane dnia 21.05.2025 roku, instalowałem sam ręcznie. Nie były one instalowane przy okazji jakiegoś programu. Na ten moment problem występuje tylko w tej grze. Grałem też w Rise of the Tomb Raider i Cyberpunk 2077. Wszystkie ustawienia maksymalne, Cyberpunk 2077 z Path tracing włączonym. W tych tytułach problem nie wystąpił i nie mam żadnego problemu z tymi grami. Zainstalowałem również fimeware dla mojego dysku twardego. Nigdy tego wcześniej nie robiłem. Odnośnik do komentarza
Max17b Opublikowano 18 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 godzin temu Czy problemem mogą być pakiet Microsoft Visual? Dodatkowo przesyłam logi z GPU-Z pod obciążeniem i w spoczynku. GPU-Z Sensor Log.txt Odnośnik do komentarza
Illidan Opublikowano 13 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Co z supportem gry? Kontaktowałeś się z nimi? Co oni na to? Sterowniki graficzne masz aktualne, a co z resztą? Program "CloudDriver" dla przykładu proponuje jakieś aktualizacje lub "Snappy Driver Instaler"? Spróbuj jeszcze założyć konto lokalne w Windows i na nim odpalić grę, jak tak odpalam kampanię w Halo, choć to inny problem, ale na głównym koncie mi gra się wyłącza, do tej pory nie wiemy dlaczego, przez kilka miesięcy z supportem gry próbowaliśmy to rozwiązać i nic. Także zobacz tę opcję, może akurat tez zadziała. Odnośnik do komentarza
Max17b Opublikowano 2 godziny temu Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Już podsyłam zrzut ekranu z Snappy Driver Instaler. Wygląda to tak: Nic więcej nie znalazł. Kontaktowałem się również z supportem. Na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od nich. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się