Skocz do zawartości

BEX64 - proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu - Windows 11


Max17b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu podczas grania w Hogwarts Legacy wyświetla mi się taki komunikat (załącznik do wpisu). Nie mam pojęcia, z czym ten błąd jest związany. 

 

Mam zainstalowaną aktualną wersję systemu Windows:

Wersja    Windows 11 Home
Wersja    24H2
Zainstalowano dnia    ‎14.‎02.‎2025
Kompilacja systemu operacyjnego    26100.4946
Możliwości    Pakiet Windows Feature Experience 1000.26100.197.0

 

Sterownik karty graficznej: 576.80 win11-64bit-international-dch-whql

 

Problem występuje dosyć losowo podczas grania. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

 

 

 

Zrzut ekranu 2025-08-19 151300.png
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problem występuje od około miesiąca. W tym czasie miałem dwa takie zdarzenia tylko w tej grze. W Hogwarts Legacy gram już od 2023 roku i nigdy takiego błędu nie miałem. Występuje on losowo, podczas eksploracji otwartego świata i w miejscach nie specjalnie wymagających graficznie. Nie spotkałem się z tym problemem w żadnej aplikacji.

Na ten moment przeinstalowałem grę, zrobiłem skany w poszukiwaniu wirusów (offline i online). Wszystko przebiegło pomyślnie.

Podczas ponad 20 godzin spędzonych w grze przez poprzedni miesiąc problem wystąpił dwukrotnie. Dodatkowo wykonałem "Naprawianie uszkodzonych lub dodawanie brakujących plików systemowych za pomocą narzędzia Kontroler plików systemowych". Żaden plik systemowy nie został uszkodzony, ani też niczego nie brakuje. Wraz ze sterownikiem karty graficznej GeForce Game Ready 576.80 mam zainstalowaną najnowszą wersję NVIDIA PhysX System Software oraz NVIDIA PhysX Legacy System Software. System Windows 11 jest zaktualizowany do najnowszej wersji oraz wszystkie aplikacje Windows Store również są zaktualizowane do najnowszej wersji. Gra również jest aktualna. Co jakiś czas robię czyszczenie dysku i defragmentacje dysku.

Odnośnik do komentarza

Mój komputer to:

Zasilacz Corsair TX850M 850W
Obudowa Phanteks Eclipse P600S Silent
Dysk SSD Kingston A2000 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe
Procesor Intel Core i5-9600K, 3.7 GHz, 9 MB, BOX
Płyta główna Gigabyte Z390 GAMING X-CF (rev. 1.0; BIOS: F10 z Nov 29, 2021)

Pamięć Corsair Vengeance LPX, DDR4, 32 GB, 3000MHz, CL16
ASUS GeForce RTX 3090 TUF GAMING OC 24GB GDDR6X

Karta dźwiękowa Creative Sound Blaster X AE-5

Odnośnik do komentarza

System Windows na nowo instalowałem we wrześniu 2024 roku, więc ma niecały rok. Zainstalowałem najnowsze sterowniki 581.08 bez GeForce® Experience i bez NVIDIA App. Przeinstalowałem biblioteki. Podczas instalacji wyświetliła mi się informacja w trzech przypadkach, że jest już zainstalowana inna wersja i nie można przeprowadzić instalacji, pozostałe przeinstalowałem bez problemu. Załączam zrzut ekranu z zainstalowanymi bibliotekami. Dodatkowo wszystkie biblioteki, które zostały zainstalowane dnia 21.05.2025 roku, instalowałem sam ręcznie. Nie były one instalowane przy okazji jakiegoś programu. 

Na ten moment problem występuje tylko w tej grze. Grałem też w Rise of the Tomb Raider i Cyberpunk 2077. Wszystkie ustawienia maksymalne, Cyberpunk 2077 z Path tracing włączonym. W tych tytułach problem nie wystąpił i nie mam żadnego problemu z tymi grami.

Zainstalowałem również fimeware dla mojego dysku twardego. Nigdy tego wcześniej nie robiłem.

 

Zrzut ekranu 2025-08-20 104916.png
Odnośnik do komentarza

Co z supportem gry? Kontaktowałeś się z nimi? Co oni na to? Sterowniki graficzne masz aktualne, a co z resztą? Program "CloudDriver" dla przykładu proponuje jakieś aktualizacje lub "Snappy Driver Instaler"? Spróbuj jeszcze założyć konto lokalne w Windows i na nim odpalić grę, jak tak odpalam kampanię w Halo, choć to inny problem, ale na głównym koncie mi gra się wyłącza, do tej pory nie wiemy dlaczego, przez kilka miesięcy z supportem gry próbowaliśmy to rozwiązać i nic. Także zobacz tę opcję, może akurat tez zadziała.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...