Skocz do zawartości

Nocne wyświetlanie samoistnie "miga" lub wyłącza się


PierreNik

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Mam dziwny problem, który wygląda na problem z W11. Otóż, gdy mam włączone Nocne wyświetlanie funkcja ta reaguje na rzeczy wyświetlane na ekranie (niekoniecznie na moje czynności, ale także np. na filmy). Np. ustawiam w ustawieniach W11, że ma się włączyć teraz Nocne wyświetlanie, a w momencie wyłączenia okienka z ustawieniami Nocne wyświetlanie znika. Ekran robi się na stałe zwykły (z niebieskim światłem). To dzieje się za każdym razem. Gdy wracam do tego ustawienia suwak jest na "Włączone", ale Nocnego wyświetlania nie ma. Oczywiście pomaga wyłączenie i włączenie suwaka. Po wyłączeniu okienka znó znika. Czasem jednak mam włączone Nocne wyświetlanie, ale prawdopodobnie przełączanie różnych okienek albo odtwarzany film powodują, że Nocne wyświetlanie "miga" tj. włącza się i wyłącza w sposób nieregularny.

Komputer jest świeży, niedawno kupiony, przy czym niedawno zrobiłem update do W11. Nie pamiętam, czy na W10 też był ten problem, ale prawdopodobnie też. Zamierzam go oddać do serwisu HP na gwarancję w związku z baterią, która bardzo szybko rozładowuje się przy minimalnym użytkowaniu (przeglądarka z 6 zakładkami), jednak jeśli błędnie działające Nocne wyświetlanie to kwestia OS to serwis HP mi tego nie naprawi.

No chyba, że to może być kwestia sterownika grafiki. Na komputerze jest zintegrowana GPU Intel Iris Xe i dodatkowa MX450. Ta dodatkowa chyba nie miała jeszcze okazji się przydać i włączyć. Edit: zapomniałem dodać najważniejszego: w systemie działa f.lux i on nie ma tego typu problemów. Być może więc będę musiał po prostu zrezygnować z windowsowskiego Nocnego wyświetlania.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
  • 1 miesiąc temu...

Wygląda na to, że masz problem z funkcją Nocnego wyświetlania w Windowsie 11. Jest to problem, który pojawia się, gdy funkcja ta reaguje na rzeczy wyświetlane na ekranie, takie jak filmy. Może to być spowodowane problemami z oprogramowaniem lub sterownikiem graficznym. Prawdopodobnie będziesz musiał zwrócić komputer do serwisu HP na gwarancji, aby rozwiązać problem. Jeśli jednak wolisz uniknąć kłopotów związanych z serwisowaniem, możesz rozważyć użycie innego oprogramowania, takiego jak f.lux, które nie ma tego typu problemów.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...