Skocz do zawartości

Spradzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Znów mam problem z komputerem. Zastanawiam się czy nie jest to wina malware.
Objawy:
- podczas wysokiego zużycia PC potrafi się on zawiesić, by potem po restarcie nie chcieć przejść dalej niż menu BIOS. Dopiero po "ostygnięciu" przez 2-3 minuty przechodzi dalej
- dziś dwa razy w różnych aplikacjach miałem blue screen, co z całą pewnością nie jest typowym objawem
- po odpaleniu komputera- od tygodnia czy lepiej- przez pierwsze 5 minut internet bawi się ze mną w "kotka i myszkę" tj. chwilę jest, potem nie ma i znów jest, by zaraz zniknąć. Po 5 minutach problem ustaje. Może to wina tego, że połączenie jest obciążone przez malware? Nie wiem, nie znam się

Z góry dziękuję za pomoc

FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie masz żadnej infekcji.

 

W logu Addition.txt nie widzę przyczyn Twoich problemów, więc w tej sprawie nic Ci nie potrafię doradzić.

 

Tylko kosmetyka (wyłączę też Deamon'a z Autostartu):

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

HKU\S-1-5-21-3824040131-627335375-284147089-1001\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\S-1-5-21-3824040131-627335375-284147089-1001\...\Run: [DAEMON Tools Lite Automount] => F:\DAEMON Tools Lite\DTAgent.exe [365160 2020-03-22] (AVB Disc Soft, SIA -> Disc Soft Ltd)
C:\Windows\Minidump\*.dmp
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Hm, dzięki wielkie. Musi być jakiś inny problem w takim razie