Skocz do zawartości

Nie mogę zainstalować antywirusów, wolno chodzi przeglądarka


Rekomendowane odpowiedzi

Są problemy, żeby ściągać antywirusy i tego typu oprogramowanie. Przeglądarka tak chodzi, że to tragedia, a stało się to z dnia na dzień. Sądzę, że ma to związek z tym, że wczoraj pobrałem pliki z niezaufanego źródła no i teraz mam.

 

Strony, które w ogóle nie działają, ani na telefonie ani na komputerze, to 

 

reddit.com

 

twitch.tv

 

Reddit działa w aplikacji na telefonie, ale twitch.tv w aplikacji nie działa na telefonie.

 

Youtube działa chyba bez zarzutu.

 

Na komputerze nie działają strony do wielu antywirusów (nie ładują się). Czasem się uda ściągnąć coś z problemami. Rejestracja na tym forum też trochę trwała.

 

Komputer kupiony ok. rok temu, chroniony przez windows defender tylko od jakiegoś czasu, bo wygasła licencja na antywirus Norton (na rok była).

 

Windows 10 64-bit

 

16 GB RAM

 

AMD Ryzen 5 2600 Six-Core 3,40 GHz

 

Co zrobiłem:

 

Skan windows defenderem (nie znalazło nic)

 

Skan AdwCleaner (2 problemy z plikami typu PUP, do kwarantanny i problem został)

 

Skan Malwarebytes z zaznaczoną opcją "scan for rootkits" (nie znalazło nic)

 

Skan programem dr.web (nie znalazło nic)

 

Rkill program ściągnałem i użyłem, nie znalazło nic chyba z tego co w logach patrzyłem i problem został) oto logi https://pastebin.com/vPysLUkk

 

FRST logi są takie:

 

FRST.txt https://pastebin.com/P4jNUSGw

 

Addition.txt https://pastebin.com/6c2fsXR5

 

Jeszcze edytując post dodam, że Malwarebytes pokazuje mi trojana jak np. próbowałem ściągnać FRST z polskiej stronki typu dobrepogramy czy coś takiego. I rozszerzenie Malware Browser Guard z tej samej firmy mi blokuje stronki do oprogramowania antywirusowego np rkill.com

 

Drugi edit: zrobiłem test prędkości internetu i mam 95Mb/s pobieranie i 0.5 Mb/s wysyłanie więc to nie jest normalne.. co to może byc? (pobieranie jest ok tylko wysylanie strasznie wolne!)

Proszę o pomoc

 

 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zamiast logu FRST.txt dałeś tylko jego górną część.

 

Nie widzę tu żadnej infekcji.

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Tcpip\..\Interfaces\{c1bd7e54-478f-445d-9fad-5082542a327c}: [NameServer] 127.0.0.1
FirewallRules: [{8F621B62-2143-42A0-83EA-87F7D4666F4C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{0399336B-B0AD-4C04-822A-B977D3D5F5F1}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{0C908130-E333-4805-8FD7-492898C9091D}C:\users\maksl\appdata\local\programs\blitz\blitz.exe] => (Block) C:\users\maksl\appdata\local\programs\blitz\blitz.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{5FF54CAB-1E53-43F9-997C-D0909E50204F}C:\users\maksl\appdata\local\programs\blitz\blitz.exe] => (Block) C:\users\maksl\appdata\local\programs\blitz\blitz.exe => Brak pliku
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Dzięki za odpowiedź.

Teraz nie dam rady tego zrobić, bo mój internet z modemu padł całkowicie, a przepisać tego... no mógłbym to przepisać... może nawet i to zrobię, żeby się dowiedzieć o co chodzi. Umówiłem technika... u mojego dostawcy ostatnio dużo awarii, była też wczoraj wieczorem.

 

I też ludzie zgłaszali, że działały jedne strony, a drugie nie, jak u mnie.

 

Zastanawiam się, czy nie napsułem czegoś w systemie używając rkill potencjalnie nie mając wirusa wirusa. 

 

Potem też używałem stricte antyszpiowskiego oprogramowania (superantispyware czy jakoś tak) i tam sporo znalazło tracking cookies no ale to nic nie znaczy. Potem użyłem opcji scan system tools i to długo zajęło i znalazło mi masę błędów i zagrożeń. W trakcie tego skanowania jeszcze resetowałem modem, i potem już nie było sygnału.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...