Skocz do zawartości
JuliusPL

Prośba o sprawdzenie - problem z programem, który korzysta z serwera MSSQL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z jednym z komputerów.

Gdy Windows uruchomiony jest w trybie uruchamiania normalnego muli strasznie program, który łączy się z bazą mssql. Kilka sekund trwa oczekiwanie na odpowiedz sql. Gdy uruchomię w trybie diagnostycznym program działa normalnie bez zbędnej zwłoki.

Proszę o pomoc. Linki z FRST w załączeniu.

Addition.txt FRST.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Task: {094922B3-13C6-4DCD-B465-48535A91CE2D} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {25E54A1F-5269-4199-B98F-848B98B8776F} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {30CB1B93-C92F-4080-8F08-14CE134CAB22} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {67338F05-9CF4-4D2A-A1D1-AEBF1C1D96C6} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A8774A4A-B7FD-4B66-A2A9-8FEA7E5BC965} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {AFA8A52A-2BD8-4C7D-B35E-09BC4C7DA58E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CF90D758-6E9D-406A-A4EC-1B1A6640D08D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D1A2EA5C-3BC4-4C64-BD1F-95F386819936} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D412F075-6912-4A42-96F1-8AC877D3675E} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F3FBDF04-3705-4E3A-BBCB-5B73316C8AFD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F7D13792-20D8-43F2-BB59-A0301F3913C8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Na temat źle działającego programu nie wypowiadam się - nie znam się na tym.

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...