Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

Wirus szyfrujący - pliki z sufiksem ransomed@india.com


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
luka89waw1

luka89waw1

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Witam! Przeglądając google znalazłem podobny temat https://www.fixitpc....decodeindiacom/

Niestety mam klienta firmę którą złapało to samo. Wszystkie pliki zaszyfrowane poprzez nazwa,cyfry,ransomed@india.com. Także pliki programów przez co stracili dostęp do bazy w programie faktur. Sytuacja jest beznadziejna. Mam nadzieję że uzyskam tutaj pomoc według Państwa wskazówek. Z tego co czytałem o tworzeniu wątku wymagany jest skan z programu FRST który wrzuciłem do załącznika. Dodam jeszcze że na tamtym komputerze nawet przeglądarka nie chce się włączyć.

 

Załącznik za duży a wklej.org nie działa. Wklejam link do logów FRST https://wklejaj.pl/zBOYdxjTfQXX

W załączniku jeszcze drugi plik z tego programu.

 

Komputer Medion

Windows 10

Nowszy parametrami laptop

 

Czekam na dalsze polecenia

Załączone miniatury

  • pliki.jpg

Załączone pliki



#2
jessica

jessica

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 2303 postów

Z tego, co mi wiadomo, to antywirusy przestały tworzyć nowe deszyfratory, więc pliki są nie do odzyskania.Systemu raczej też się chyba nie opłaca oczyszczać, bo jest na nim dużo innych infekcji.

Oczywiscie tym powinni Ci napisać @Miszel03 lub @Picasso, ale Oni są nieosiągalni od wielu dni.

 

jessi



#3
luka89waw1

luka89waw1

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
Dzięki za odpowiedź, chociaż miałem nadzieję że system idzie do przodu =/ Jak nie tak nowy wirus w tych czasach mógł wygrać z antywirusem :( To będzie potężny cios.Liczyłem że kasując różne wpisy z rejestru uda się wycofać szkody. Informacja że nie da się odzyskać żadnych plików jest pewna?? =/

#4
Miszel03

Miszel03

    Moderator

  • Moderatorzy
  • 2308 postów
  • Skąd:Polska, Wrocław.

Oczywiscie tym powinni Ci napisać @Miszel03 lub @Picasso, ale Oni są nieosiągalni od wielu dni.

 
Jessica, mam ogromny natłok pracy w życiu prywatnym i niestety nie mam jak odpowiadać. 
 
 
 
Luka, bardzo mi przykro z powodu utraty danych. Niestety, ale wygląda na to, że wciąż jesteśmy bezradni. Proszę jeszcze jednak o wcześniejszą analizę zaszyfrowanego pliku w usłudze ID Ransomware (prześlij zaszyfrowany plik i poinformuj mnie o wyniku analizy - najlepiej wykonaj zrzut ekranu treści komunikatu). 

W temacie, na który trafiłeś są podane wskazówki do ewentualnego odczytania pliku sprzed zaszyfrowania (o ile dane na dysku nie zostały nadpisane) po przez programy do odzyskiwania. 
Przy infekcjach szyfrujących dane zawsze zalecam kompleksową reinstalacje / format systemu, a do tego u Ciebie nakładają się kolejne infekcje. Proszę napisz na co się decydujesz.

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu.

 


#5
luka89waw1

luka89waw1

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Witam, już zrobiłem wczoraj z bólem serca format. Używałem programów i stron typu ID Ransomware chyba wirus był w stylu CryptXXX albo podobne. Nawet użyłem kaspersky od tych spraw ale nie przerywało ciągle skanowanie dwóch plików. Także można zamknąć i trzeba od zera dzialać. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych