Skocz do zawartości

Wirus blokujący aktualizowanie antywirusa.


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry

Mam komunikat na laptopie

"System windows nie może odnaleźć pliku. Upewnij się że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie."

Wyskakuje on po włączeniu 

Adwcleaner i FRST, więc logów nie mogę stworzyć. 

Nie działa również aktualizowanie bazy danych antywirusa 

Reszta programów działa, typu microsoft word, programy diagnostyczne itp.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Mój błąd, zapomniałem o 3 logu. Nic nie było przeinstalowywane.

Windows od dawna miał problem z lupa do wyszukiwania. Jedyne co wczoraj zrobiłem to odinstalowalem AVG który blokował inne antywirusy i program FRST, dlatego problem ustąpił z błędem,który cytowałem wyżej.

Logu z Adwcleaner nie wklejam, ponieważ, nie znalazł infekcji.

 

FRST.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
  Cytat

Jedyne co wczoraj zrobiłem to odinstalowałem AVG który blokował inne antywirusy i program FRST, dlatego problem ustąpił z błędem, który cytowałem wyżej.

 

AVG powodował już kiedyś taki problem, ale coś nie mogę znaleźć tego tematu. 

Sugeruję wymienić go na inne oprogramowanie zabezpieczające

 


 

Raporty nie wykazują oznak infekcji, a co za tym idzie temat przenoszę do działu Windows 10, gdzie będzie prowadzona dalsza pomoc. 

 

W spoilerze zadaję drobną kosmetykę do wykonania (kasacja martwych wpisów / zanieczyszczonego pliku Hosts / resztek po oprogramowaniu, m.in po przeglądarce Mozilla FireFox). 

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

  Cytat

Po zainstalowaniu oprogramowania WINDOWS 10 od początku nie działa funkcja wyszukiwania ("lupa" na pasku zadań obok "startu").

 

Usługa Windows Search jest włączona? Sprawdź to. 

 

1. Kliknij klawisz winkey.png> wpisz frazę services.msc i kliknij ENTER > na liście usług odnajdź Windows Search > z prawokliku Właściwości > w sekcji Typ uruchomienia zmień na Automatyczny > kliknij Zastosuj i OK.

 

2. Zrestartuj system i sprawdź efekty.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...