Skocz do zawartości

Awaria dysku, blue screeny


zyzio

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, niedawno temu dodałem post na forum dotyczący blue screnów ( https://www.fixitpc.pl/topic/33157-blue-screen-kernel-data-inpage-error/ ) , problem nie został rozwiązany a dodatkowo dziś spotkałą mnie nieprzyjemna niespodzianka w postaci informacji o awarii dysku. SPrawdzałem we właściwościach dysków i tam nie ma żadnych informacji o błędzie ale system windows pokazuje taki komunikat. Komputer ogólnie też owlno chodzi i wolno się uruchamia. W załączniku dołączam screeny z komunikatów, i aktualne logi FRST. DOdaje też folder LOGS z dziennika zdarzeń.   

 

Folder LOGS ->>  https://megawrzuta.pl/download/055a7fe90a1bd6cd8e701986d8d3e268.html

 

Prosze o pomoc, Pozdrawiam! 

 

Addition.txt

Shortcut.txt

FRST.txt

post-12959-0-37070000-1508099574_thumb.jpg

post-12959-0-92270000-1508099580_thumb.png

Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Istotnie są problemy z dyskiem: 

196 Reallocated_Event_Count -O--CK   094   094   000    -    343
197 Current_Pending_Sector  -O---K   001   001   000    -    17752
 
W teorii wygląda to bardzo źle, rób kopię najważniejszych danych. 
Potem już tylko można spróbować zerowania np za pomocą programu victoria 4.47. Nie sądzę, żeby zerowanie tu pomogło, ale warto spróbować. W innym wypadku nowy dysk. 
Odnośnik do odpowiedzi

Hej, dysk został wymieniony, ale nie poszedł na śmietnik ponieważ według serwisu dysk nadaje się do trzymania danych więc dysk został w laptopie, natomiast dodany został dysk ssd adata 128 gb na , którym postawiony jest system windows 10. Laptop działa bez zarzutu szybko się uruchamia i działa bardzo płynnie. Mam jednak jeden problem, nie wiedziałem czy zakładać nowy temat więc narazie dopisze problem tutaj. 

 

Mianowicie polega to na tym, że laptop po włączeniu go w tryb uśpienia wyłącza się. Wstawiam aktualne logi frst w załączniku. 

 

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...