beatrycze Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Po otwarciu przeglądarki, a nawet programu do odtwarzania filmów wyskakują okna i reklamy, komputer się zawiesza. Załączeniu logi. Addition.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... gmer.txtPobieranie informacji ... Shortcut.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) O ile problem nadal aktualny: Problemy przekierowań tworzy m.in. infekcja DNS Unlocker, która zmodyfikowała też serwery DNS. Natomiast problem zawieszenia systemu prawdopodobnie nie jest powiązany z infekcją i prędzej tu podejrzanym może być pakiet Kaspersky. Na razie jednak wyczyść infekcje: 1. Odinstaluj: - Adware/PUP: DNS Unlocker version 1.4, eShield Browser Security, KMPFaster, Money Viking, One System Care. - Mega-stare niebezpieczne wersje: Adobe Flash Player 10 ActiveX, Java 6 Update 17. Jeśli wystąpią jakieś błędy deinstalacji, kontynuuj. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {0B1334AA-9F1E-4720-8F4F-9B77F4C6407D} - System32\Tasks\{D4204239-DF79-5F25-B828-5C83DD2F827F} => /s /n /i:"/rt" "C:\PROGRA~3\c6b01e15\aceb6889.dll" Task: {2F6C0C4B-EF3E-46B0-B9C3-2C4D1B08FE3B} - System32\Tasks\One System Care Task => C:\Program Files (x86)\OneSystemCare\SystemConsole.exe [2016-01-27] () Task: {4C652CF8-22F5-4467-BD97-81BE15689D8E} - System32\Tasks\DNSLOCKINGTON => dnslockington.exe Task: {571B8679-27AE-46FD-9285-278BFF9217FC} - System32\Tasks\One System CarePeriod => C:\Program Files (x86)\OneSystemCare\OneSystemCare.exe [2016-01-27] () Task: {94A3769E-30ED-43F8-841E-FF59B33AAC17} - System32\Tasks\{7F7D0F47-047A-0A05-7811-0A087D78110A} => powershell.exe -nologo -executionpolicy bypass -noninteractive -windowstyle hidden -EncodedCommand JABFAHIAcgBvAHIAQQBjAHQAaQBvAG4AUAByAGUAZgBlAHIAZQBuAGMAZQA9ACIAcwB0AG8AcAAiADsAJABzAGMAPQAiAFMAaQBsAGUAbgB0AGwAeQBDAG8AbgB0AGkAbgB1AGUAIgA7ACQAVwBhAHIAbgBpAG4AZwBQAHIAZQBmAGUAcgBlAG4AYwBlAD0AJABzAGMAOwAkAFAAcgBvAGcA (dane wartości zawierają 9448 znaków więcej). Task: {C084F3EA-E16B-45F8-BF2F-24B65ABCCB6A} - System32\Tasks\One System Care Monitor => C:\Program Files (x86)\OneSystemCare\CleanupConsole.exe [2016-01-27] () Task: {D34C9F2A-F934-4ED7-98D2-11ED40A2C005} - System32\Tasks\simplitec Power Suite => C:\Program Files (x86)\simplitec\KMPFaster\PowerSuite.exe [2015-10-23] (simplitec GmbH) Task: {E9017999-91A3-4479-9FCE-59F59DD9E21D} - System32\Tasks\simplitec Power Suite (Tray) => C:\Program Files (x86)\simplitec\KMPFaster\ServiceProvider.exe [2015-10-23] (simplitec GmbH) Task: C:\windows\Tasks\One System CarePeriod.job => C:\Program Files (x86)\OneSystemCare\OneSystemCare.exe Task: C:\windows\Tasks\simplitec Power Suite (Tray).job => C:\Program Files (x86)\simplitec\KMPFaster\ServiceProvider.exe Task: C:\windows\Tasks\simplitec Power Suite.job => C:\Program Files (x86)\simplitec\KMPFaster\PowerSuite.exe R2 Service Mgr MoneyViking; C:\ProgramData\ab36fac3-93dd-4505-9add-ad6d38d4b914\plugincontainer.exe [788192 2016-01-28] () R2 Update Mgr MoneyViking; C:\Program Files (x86)\Common Files\ab36fac3-93dd-4505-9add-ad6d38d4b914\updater.exe [641248 2016-01-28] () CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1001_Classes\CLSID\{CD75E5D1-9F69-41D3-9143-F93FC71C617A}\InprocServer32 -> C:\Program Files (x86)\TNT2\2.0.0.2030\IEToolbar64.dll (Eshield) BHO-x32: Money Viking -> {c7c5384f-d9e9-4db1-8c72-135ecccbc571} -> C:\Program Files (x86)\Money Viking\Extensions\c7c5384f-d9e9-4db1-8c72-135ecccbc571.dll [2016-01-28] () Toolbar: HKLM - eShield - {CD75E5D1-9F69-41D3-9143-F93FC71C617A} - C:\Program Files (x86)\TNT2\2.0.0.2030\IEToolbar64.dll [2016-01-28] (Eshield) Toolbar: HKLM-x32 - eShield - {CD75E5D1-9F69-41D3-9143-F93FC71C617A} - C:\Program Files (x86)\TNT2\2.0.0.2030\IEToolbar.dll [2016-01-28] (Eshield) FF Plugin HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1001: @tnt2npapi.com/Plugin -> C:\Users\Niagara\AppData\Local\TNT2\2.0.0.2030\npTNT2.dll [2016-01-28] (Eshield) CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dkmjljdbbgogihjcapfhgkonfmccbffp] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://services.eshield.com/general/newhometab.php?hometab=home&partner=11467&guid={875DB7BA-8ABD-4C59-ABC0-E126A2A99AE6}&i= HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://services.eshield.com/general/newhometab.php?hometab=home&partner=11467&guid={875DB7BA-8ABD-4C59-ABC0-E126A2A99AE6}&i= SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1001 -> DefaultScope {B9CCE2F6-10F9-43F4-BB85-BBEBE6A6AC2D} URL = hxxp://search.eshield.com/serp?guid={875DB7BA-8ABD-4C59-ABC0-E126A2A99AE6}&action=default_search&k={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1001 -> {B9CCE2F6-10F9-43F4-BB85-BBEBE6A6AC2D} URL = hxxp://search.eshield.com/serp?guid={875DB7BA-8ABD-4C59-ABC0-E126A2A99AE6}&action=default_search&k={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1001 -> {C0791B8C-147A-4862-9AA3-EE6A6C2B4004} URL = hxxp://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=tightropetb&type=11467 HKU\S-1-5-21-1581660641-4088170054-1556520515-1000\...\RunOnce: [sysOff] => C:\Windows\SysWOW64\SYSPREP\ClosespV.exe Tcpip\Parameters: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{25909239-A0D1-4F42-98B6-B30BCFE1D324}: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{5D3FB0C2-471F-49CA-BDAB-9986597A8FA3}: [NameServer] 82.163.142.7 95.211.158.134 Tcpip\..\Interfaces\{5D3FB0C2-471F-49CA-BDAB-9986597A8FA3}: [DhcpNameServer] 82.163.142.7 DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Adobe Reader Speed Launcher DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Bing Bar DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Microsoft Default Manager C:\Program Files (x86)\DNS Unlocker C:\Program Files (x86)\OneSystemCare C:\Program Files (x86)\simplitec C:\Program Files (x86)\TNT2 C:\Program Files (x86)\Common Files\ab36fac3-93dd-4505-9add-ad6d38d4b914 C:\ProgramData\{09718002-712c-0} C:\ProgramData\{197f0084-512c-1} C:\ProgramData\c6b01e15 C:\ProgramData\ab36fac3-93dd-4505-9add-ad6d38d4b914 C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Toshiba\Rejestracja gwarancji firmy Toshiba.lnk C:\Users\Niagara\AppData\Local\TNT2 C:\Users\Public\Desktop\Rejestracja gwarancji firmy Toshiba.lnk CMD: for /d %f in (C:\ProgramData\835c28b8-*) do rd /s /q "%f" CMD: for /d %f in (C:\ProgramData\d35a304c-*) do rd /s /q "%f" CMD: ipconfig /flushdns CMD: netsh advfirewall reset RemoveProxy: EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Wyczyść Firefox z adware: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść całą historię przeglądania. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), ponownie zaznacz pole Addition, by powstały dwa logi. Dołącz też plik fixlog.txt. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez picasso Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi