Skocz do zawartości

Infekcje


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Chcialabym na poczatku uprzedzic, ze niestety jestem kompletnym laikiem komputerowym. Wasza strone podsunal mi przyjaciel.

 

Moj dzisiejszy problem zaczal sie od tego ze nie moglam w zaden sposob zamknac okienka alertowego, ktorego tresci nie pamietam (podana jakas sciezka i chyba cos o uzytkowniku), a poniewaz pare minut przedtem F-secure powiadomil mnie, ze usunal jakis wirus, pomyslalam, ze zresetuje komp i w ten sposob pozbede sie tego okienka. Po zresetowaniu pojawilo sie znikad okno Windows Disk, ktory zaczal skanowanie i wykrywanie wszelkiego rodzaju problemow. Probowalam przerwac to skanowanie kilka razy, takze calkowicie zamknac Window Diska, poczatkowo nieskutecznie ale wkoncu sie chyba udalo. W tym samym czasie pojawialy sie non stop alerty Windowsa - critical alerts, ostrzagajace, ze brakuje pamieci na dysku twardym itd, ze generalnie sa jakies problemy z twardym dyskiem.

 

Wlaczylam szybkie skanowanie Malwerbytes'a, ktory wykryl trojany i inne infekcje. Usunelam je i powtornie wlaczylam skanowanie tym razem pelne. Pelne skanowanie nie znalazlo zadnych infekcji ale shortcut Windows Disk nadal jest na pulpicie, wiec pewnie siedzi gdzies zagniezdzony.

 

Bardzo prosze o sprawdzenie logow i potwierdzenie, ze wszystkie infekcje zostaly usuniete a takze pomoc w usunieciu Windows Disk.

 

Zalaczam takze dwa logi Malwerbytes'a.

 

I jeszcze przy okazji, czy moglabym prosic o sprawdzenie mojej kamerki, nie moge jej od dluzszego czasu uruchomic. Dzialala przez jakis czas po zakupie laptopa a potem nagle przestala. Z tego co pamietam to byl tam problem z "alternate data stream"

 

Bardzo dziekuje za wszelka pomoc

 

Pozdrawiam wszystkich

OTL.Txt

Extras.Txt

mbam-log-2011-02-05 (22-29-31).txt

mbam-log-2011-02-05 (23-31-04).txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.