Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

tak jak w temacie bardzo prosiłbym o sprawdzenie poniższych logów. Chciałem zrobić jeszcze skan z Gmera, ale wyskoczył błąd, że proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces.

 

OTL - http://wklej.to/hMo9U

Extras - http://wklej.to/nHkYl

FRST - http://wklej.to/shtKJ

Addition - http://wklej.to/uLq7R

Shortcut - http://wklej.to/vZ3jI

 

Pozdrawiam

Krzychu

 

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Z jakiego powodu chcesz sprawdzenia?

W logach nie widzę niczego podejrzanego.

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search
HKU\S-1-5-21-2566002081-2719260552-3362261977-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://mysearch.avg.com/?cid={FE94C5F1-D08E-4249-9241-20D950FC9F87}&mid=a754e3ebf19047cda121856e582de0b3-ae798555e6fea8414c4cc07af7a5d5c366631303&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0415avt&pr=fr&d=2015-05-02 10:04:57&v=4.1.4.948&pid=wtu&sg=&sap=hp
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2566002081-2719260552-3362261977-1001 -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = hxxps://mysearch.avg.com/search?cid={FE94C5F1-D08E-4249-9241-20D950FC9F87}&mid=a754e3ebf19047cda121856e582de0b3-ae798555e6fea8414c4cc07af7a5d5c366631303&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0715tb&pr=fr&d=2015-05-02 10:04:57&v=4.1.4.948&pid=wtu&sg=&sap=dsp&q={searchTerms}
FF DefaultSearchEngine: AVG Secure Search
FF SelectedSearchEngine: AVG Secure Search
FF SearchPlugin: C:\Users\ASUS\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fuao2oeu.default\searchplugins\avg-secure-search.xml [2015-07-18]
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\browser\searchplugins\wtu-secure-search.xml [2015-12-16]
R2 vToolbarUpdater40.2.4; C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\40.2.4\ToolbarUpdater.exe [1923984 2015-12-16] (AVG Secure Search)
Task: {6BFF9E0A-631A-44DE-8060-024492632984} - System32\Tasks\{5F2F16DE-258C-4786-B382-E1D1B4273CF7} => pcalua.exe -a C:\ProgramData\EpicScale\0\EpicScale.exe -c EpicScale DoUninstall
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...