zabor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam, tak jak w temacie bardzo prosiłbym o sprawdzenie poniższych logów. Chciałem zrobić jeszcze skan z Gmera, ale wyskoczył błąd, że proces nie może uzyskać dostępu do pliku, ponieważ jest on używany przez inny proces. OTL - http://wklej.to/hMo9U Extras - http://wklej.to/nHkYl FRST - http://wklej.to/shtKJ Addition - http://wklej.to/uLq7R Shortcut - http://wklej.to/vZ3jI Pozdrawiam Krzychu Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Z jakiego powodu chcesz sprawdzenia? W logach nie widzę niczego podejrzanego. Otwórz Notatnik i wklej w nim: C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure SearchHKU\S-1-5-21-2566002081-2719260552-3362261977-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://mysearch.avg.com/?cid={FE94C5F1-D08E-4249-9241-20D950FC9F87}&mid=a754e3ebf19047cda121856e582de0b3-ae798555e6fea8414c4cc07af7a5d5c366631303&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0415avt&pr=fr&d=2015-05-02 10:04:57&v=4.1.4.948&pid=wtu&sg=&sap=hpSearchScopes: HKU\S-1-5-21-2566002081-2719260552-3362261977-1001 -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = hxxps://mysearch.avg.com/search?cid={FE94C5F1-D08E-4249-9241-20D950FC9F87}&mid=a754e3ebf19047cda121856e582de0b3-ae798555e6fea8414c4cc07af7a5d5c366631303&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0715tb&pr=fr&d=2015-05-02 10:04:57&v=4.1.4.948&pid=wtu&sg=&sap=dsp&q={searchTerms}FF DefaultSearchEngine: AVG Secure SearchFF SelectedSearchEngine: AVG Secure SearchFF SearchPlugin: C:\Users\ASUS\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fuao2oeu.default\searchplugins\avg-secure-search.xml [2015-07-18]FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\browser\searchplugins\wtu-secure-search.xml [2015-12-16]R2 vToolbarUpdater40.2.4; C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\40.2.4\ToolbarUpdater.exe [1923984 2015-12-16] (AVG Secure Search)Task: {6BFF9E0A-631A-44DE-8060-024492632984} - System32\Tasks\{5F2F16DE-258C-4786-B382-E1D1B4273CF7} => pcalua.exe -a C:\ProgramData\EpicScale\0\EpicScale.exe -c EpicScale DoUninstallEmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się