giena Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Witam, Proszę osobę która zna się o ocenę procesów w menadżerze zadań. Czy jest tam proces, który może śledzić moje ruchy wykonywane w komputerze i wysyłać raport do określonej osoby? z góry dziękuję pozdrawiam Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Poproszę o raporty z FRST. Powiedzą znacznie więcej niż obrazek z menedżera. Odnośnik do komentarza
giena Opublikowano 29 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 pliki w załączeniu Addition.txtPobieranie informacji ... FRST.txtPobieranie informacji ... Shortcut.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Czy masz jakiś szczególny powód, by podejrzewać niedozwolone ingerencje? W raportach nie ma oznak sugerowanej ingerencji. Do wyczyszczenia są tylko odpadki instalacji adware/PUP, w tym niepoprawnie odinstalowany pasek AVG, oraz różne puste wpisy / skróty. Pod tym kątem działania: 1. Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj stare wersje: Adobe AIR, dobe Shockwave Player 11.6, Java 7 Update 76, Spybot - Search & Destroy. Ten Spybot jest przestarzałym programem. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: S1 avgtp; C:\WINDOWS\system32\drivers\avgtpx86.sys [26984 2012-11-09] () [brak podpisu cyfrowego] R2 vToolbarUpdater13.2.0; C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\13.2.0\ToolbarUpdater.exe [711112 2012-11-09] () S2 ca82e1a5; "C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe" "c:\progra~1\optimi~1\OptProCrashSvc.dll",ServiceMain U3 DfSdkS; Brak ImagePath S3 hwusbdev; system32\DRIVERS\ewusbdev.sys [X] S3 Nbdrv; system32\DRIVERS\nbdrv.sys [X] S3 swmsflt; \SystemRoot\System32\drivers\swmsflt.sys [X] S3 SWUMX20; system32\DRIVERS\swumx20.sys [X] Winlogon\Notify\SDWinLogon: SDWinLogon.dll [X] BootExecute: autocheck autochk * sdnclean.exe HKLM\...\Run: [userFaultCheck] => %systemroot%\system32\dumprep 0 -u HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.wp.pl/?src01=dp220140829 HKU\S-1-5-21-1935655697-2147138623-1801674531-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch HKU\S-1-5-21-1935655697-2147138623-1801674531-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.wp.pl/?src01=dp220140829 SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1935655697-2147138623-1801674531-1003 -> DefaultScope {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = hxxps://isearch.avg.com/search?cid={D8DA08D3-FBD0-4931-B838-C450E97F906E}&mid=5e7d790900df47d08053d150ffca2a9f-b5374679c38dfd8f2e2b0bb9200fc788366ca246&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-10-05 10:17:16&v=13.0.0.7&sap=dsp&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1935655697-2147138623-1801674531-1003 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1935655697-2147138623-1801674531-1003 -> {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = hxxp://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=18D00019B92EC36C&affID=119357&tsp=4951 SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1935655697-2147138623-1801674531-1003 -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = hxxps://isearch.avg.com/search?cid={D8DA08D3-FBD0-4931-B838-C450E97F906E}&mid=5e7d790900df47d08053d150ffca2a9f-b5374679c38dfd8f2e2b0bb9200fc788366ca246&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-10-05 10:17:16&v=13.0.0.7&sap=dsp&q={searchTerms} BHO: AVG Security Toolbar -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> Brak pliku Toolbar: HKLM - AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - Brak pliku Toolbar: HKU\S-1-5-21-1935655697-2147138623-1801674531-1003 -> Brak nazwy - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - Brak pliku Handler: viprotocol - {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9} - C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search\ViProtocolInstaller\13.0.0\ViProtocol.dll [2012-10-05] () CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof] - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AVG Secure Search\ChromeExt\13.2.0.5\avg.crx FF Plugin: @avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin -> C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search\SiteSafetyInstaller\13.2.0\\npsitesafety.dll [2012-11-09] () FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [avg@toolbar] - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AVG Secure Search\FireFoxExt\13.0.0.7 FF HKLM\...\Thunderbird\Extensions: [eplgTb@eset.com] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird => nie znaleziono DisableService: Cyfrowy Polsat E3276. RunOuc C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AVG Secure Search C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\AnyBizSoft C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Optimizer Pro v3.2 C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Web Album Generator C:\Documents and Settings\Konrad\Dane aplikacji\Explorer.EXE_log.txt C:\Documents and Settings\Konrad\Dane aplikacji\LiveSupport.exe_log.txt C:\Documents and Settings\Konrad\Dane aplikacji\Piano Hard C:\Documents and Settings\Konrad\Dane aplikacji\regsvr32.exe_log.txt C:\Documents and Settings\Konrad\Menu Start\Programy\Lollipop.lnk C:\Documents and Settings\Konrad\Menu Start\Programy\Click Studio C:\Documents and Settings\Konrad\Menu Start\Programy\Zint C:\Documents and Settings\Konrad\Pulpit\Optimizer Pro.lnk C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins C:\Program Files\Optimizer Pro C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension C:\WINDOWS\system32\drivers\avgtpx86.sys reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\chrome.exe /f Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\lollipop /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Optimizer Pro_is1" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Optimizer Pro" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\ROC_ROC_NT" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\vProt" /f EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Wyczyść Firefox: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale używane rozszerzenia trzeba będzie przeinstalować. Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Oczywiście już odpowiadasz mi w nowym poście, nie edytuj poprzednich, by zachować ciągłość dyskusji. Odnośnik do komentarza
giena Opublikowano 30 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Dziękuję bardzo za pomoc, efekty w załączeniu FRST.txtPobieranie informacji ... Fixlog.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 30 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Nie odpowiedziałaś na pytanie: picasso napisał(a): Czy masz jakiś szczególny powód, by podejrzewać niedozwolone ingerencje? 1. Jeśli chodzi o instrukcje, to nie wszystko zostało zrobione. W punkcie 1 ominięta deinstalacja starej wersji Java. Nie ma też oznak wykonania resetu Firefox zadanego w punkcie 3 i nadal widać w Firefox adware. Oba zadania do wykonania. 2. Następnie uruchom AdwCleaner. Wybierz opcję Skanuj i dostarcz wynikowy log z folderu C:\AdwCleaner. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez picasso Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi