Skocz do zawartości

Lagi- LTE z Plusa


Kuhli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Kiedyś mi pomogliście usunąć "sality" z mojej puszki więc pisze ponownie. :thumbsup:

 

Aktualnie mam problem z lagami. Gdy zaczyna się coś dziać (gry online) to tracę połączenie i dopiero po 30s-1min znów mogę grać (wtedy znów płynnie). 

 

Internet bezprzewodowy LTE z Plusa- na paluchu w gnieździe usb.

 

Sprzętowo raczej bym to udźwignął bo gry cięższe niż LoL śmigały bez problemu.

 

Wczoraj odkurzyłem wszystkie zakamarki i jest lekko lepiej ale to wciąż nie to.

 

Niestety nie znam się na komputerach więc proszę o pomoc. W załączniku dodaję net-log'a.

 

 

Edit. A może to przez zainfekowanie systemu?

net-log.txt

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problem ciągle występuje. Gdy gram z innymi ludźmi moja postać przestaje reagować. Najdziwniejsze jak dla mnie jest to, że cała reszta działa płynnie- inne postacie kierowane przez użytkowników normalnie grają a ja to widzę lec nie mogę się ruszyć czy też wysłać wiadomości na czacie.

 

Nie mam pomysłu co to może być. Wykluczyłem przegrzewanie procka i i innych podzespołów.

 

Czy ktoś ma jakieś pomysły? Dodaję loga z CrystalDisk..moze się przyda..

Nowy Dokument tekstowy.txt

Odnośnik do komentarza

Sam problem wskazuje na problem z uploadem i wychodzeniem pakietów, a dokladniej - Twoje pakiety nie dochodza do serwera, podczas gdy te z serwera do Ciebie docieraja. 

Co do przyczyn to nie dajesz tutaj pola manewru. Sytuację utrudnia fakt, że to może być problem po stronie dostawcy... choć wcale nie musi. Załóż temat w dziale pomocy doraźnej. Wykluczy się problem malware. 

Testowałeś samo łącze na innym kompie? 

Edit:

Co Ci da przeniesienie tematu skoro nie załączyłeś logów?