Skocz do zawartości

Wirus Win32:BProtect-D


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie znam się za bardzo na tym więc nie mogę sam sobie poradzić z tym problemem. Podczas skanowania systemu avastem wyskoczył mi wirus Win32:BProtect-D którego avast nie może usunąć. Zauważyłem że ostatnio zmniejsza mi się ilość wolnej pamięci na dysku C, wydaje mi się że to przez działanie tego wirusa. Proszę o pomoc. Widziałem, że pod postami każecie wstawiacie raporty więc tez je zrobiłem. Jeślic zegoś brakuje to prosze o poinformowanie.

 

Dołączam raporty:

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Posty sklejam, nadwyżkę starszych logów usuwam. W ogóle nie podałeś w czym (dokładna ścieżka dostępu) Avast notuje tę infekcję. Przeklej z raportu Avast, bo w podanych tu logach nie ma żadnych oznak czynnej infekcji. Czy aby ten obiekt nie został wykryty w Temporary Internet Files (Tymczasowe pliki internetowe)? Są tylko drobne odpadki adware innego typu niż nazwa wykrytego zagrożenia, a owe szczątki są praktycznie bez znaczenia. W kwestii owych odpadków:

 

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.searchgol.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=6A19001E101F55FB&affID=125035&tsp=5033
SearchScopes: HKCU - {483830EE-A4CD-4b71-B0A3-3D82E62A6909} URL =
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [msktbird@mcafee.com] - C:\Program Files\McAfee\MSK
CMD: sc config "PLAY ONLINE. RunOuc" start= demand

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.