Skocz do zawartości

Nie otwierają się wszystkie strony


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W systemie jest infekcja, uruchamiany w starcie skrypt data.js zlokalizowany w sfałszowanym katalogu "Lenovo", ale nie jestem pewna czy ma to związek z otwieraniem stron.

Przeprowadź następujące działania:

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

HKLM-x32\...\Run: [TaskMngr] - wscript.exe "C:\Program Files (x86)\Common Files\Lenovo\data.js"
HKLM-x32\...\Run: [] - [X]
HKLM-x32\...\Run: [e-Kiosk] - "C:\Program Files (x86)\e-Kiosk Reader\eGazetaST.exe"
HKU\S-1-5-21-2167699055-471404779-3156854112-1001\...\Run: [Reasonable NoClone] - "C:\Program Files (x86)\Reasonable NoClone 2013\NoClone.exe" null /startup
FF NetworkProxy: "no_proxies_on", ""
FF NetworkProxy: "type", 0
FF Plugin-x32: @foxitsoftware.com/Foxit PhantomPDF Plugin,version=1.0,application/vnd.fdf - C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit PhantomPDF\plugins\npFoxitPhantomPDFPlugin.dll No File
C:\Program Files (x86)\Common Files\Lenovo
C:\Program Files (x86)\Mobogenie
C:\Users\Nikodem\AppData\Local\SwvUpdater
C:\Users\Nikodem\AppData\Roaming\OpenCandy
CMD: sc config "PLAY ONLINE. RunOuc" start= demand
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f


Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.


Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

2. Raport notuje brak systemowego pliku HOSTS:

Hosts: Hosts file not detected in the default directory


Włącz pokazywanie rozszerzeń: Opcje folderów i wyszukiwania > Widok > odznacz Ukrywaj rozszerzenia znanych typów. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

#    127.0.0.1       localhost
#    ::1             localhost


Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz pod nazwą hosts bez żadnego rozszerzenia

Plik wstaw w golderze C:\Windows\system32\drivers\etc.

3. Zrób nowy skan FRST (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt oraz logi z katalogu C:\AdwCleaner (był używany).




.
Odnośnik do komentarza

Zrobiłem wszystko według podanej instrukcji logi z AdwCleaner zamieściłem wszystkie jakie tam były. Z tym katalogiem Lenovo to wiedziałem że coś jest nie tak, po uruchomieniu komputera jakiś tam komunikat wyskakiwał o braku pliku. Ale już nie wyskakuje :) . Zerknij może czy już wszystko jest ok.

FRST.txtPobieranie informacji ...

Fixlog.txtPobieranie informacji ...

AdwCleanerR0.txtPobieranie informacji ...

AdwCleanerS0.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza

Zostawiam tylko te logi AdwCleaner, które pokazują co było usuwane. W międzyczasie skrzyżowałeś zadania i odinstalowałeś PLAY ONLINE, a w skrypcie była rekonfiguracja usługi aktualizatora tego softu, stąd skrypt tego nie przetworzył (usługi już nie było). Poza tą drobnostką reszta wykonana. Czy są jakieś zmiany w otwieraniu stron? I skoro PLAY ONLINE wyleciał, to usuń jego szczątki. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

S3 ew_usbenumfilter; \SystemRoot\System32\drivers\ew_usbenumfilter.sys [X]
S3 huawei_cdcacm; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]
S3 huawei_enumerator; \SystemRoot\System32\drivers\ew_jubusenum.sys [X]
S3 huawei_ext_ctrl; \SystemRoot\System32\drivers\ew_juextctrl.sys [X]
S3 huawei_wwanecm; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ew_juwwanecm.sys [X]
C:\Program Files (x86)\PLAY ONLINE
C:\ProgramData\PLAY ONLINE
C:\ProgramData\DatacardService
C:\Windows\system32\WdfCoInstaller01007.dll
C:\Windows\system32\Drivers\WdfCoInstaller01007.dll
C:\Windows\system32\Drivers\Msft_Kernel_ew_jucdcacm_01007.Wdf

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...