Skocz do zawartości
stanley50

Brak przycisku "włącz" na stronie Orange

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Internet Explorer 10 i 11, otóż wchodząc na stronę Orange i przy próbie włączenia pakietu nie pojawia mi się przycisk "włącz". W Chrome jest i w IE9 także jest. Używam IE na codzień i byłem zmuszony odinstalować 10 i 11. Co może być przyczyną takiego zachowania, wolałbym mieć aktualny IE.

post-3030-0-48437500-1393518551_thumb.png

post-3030-0-01562500-1393518576_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

To może być problem niekompatybilności strony z IE. Wszyscy teraz używają FF i Chrome.

Mam podobny problem na IE11 na tym forum w oknie edycji i musiałem (zgodnie z sugestią @Picasso ) dokonać zmiany.

Podobną sytuację miałem i mam z platformą ZUS-PUE - Nieobsługiwana przeglądarka. Wymagana IE8 :confused: i wyżej, FF lub Chrome.

 

1. Zainstaluj IE11.

2. Jesteś abonamentem Orange - zapytaj ich.

3. Na IE11 i tej stronie pokombinuj tak:

 

Klawisz F12 - zjedź strzałką do dołu - Emulation

 

post-59-0-84375000-1393526728_thumb.jpg - tak mam na tej stronie Fixitpc

 

Spróbuj tego: post-59-0-25000000-1393526782_thumb.jpg lub tego post-59-0-54687500-1393526807_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...