Skocz do zawartości

Dragon Discount - problem z usunięciem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wczoraj zauważyłem, że mam zainstalowane rozszerzenie Dragon Discount. Niestety mimo kilku prób nie udało mi się go całkowicie usunąć. Pojawia się tylko w rozszerzeniach Chrome, w IE brak. Używałem programów: Malwarebytes Anti-Malware, AdwCleaner, Revo Uninstaller, CCleaner.

Odinstalowałem kilka programów przez "dodaj-usuń", których nie znam i nigdy wcześniej nie widziałem na oczy. Jakie to były nie pamiętam :)

 

System Windows 8.1 64-bit

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Addition.txtPobieranie informacji ...

FRST.txtPobieranie informacji ...

Extras.TxtPobieranie informacji ...

OTL.TxtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Proszę przedstaw logi nagrane przez AdwCleaner w folderze C:\AdwCleaner. I jest tu niejasność: Google Chrome jest na liście zainstalowanych, a w raporcie FRST kompletny brak detekcji konfiguracji tej przeglądarki. A usunięcie Discount Dragon pójdzie ekspresem. Akcja:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected 
Hosts: 54.204.28.26 nikdaiaidiiiogaidkkekcmokcgcdeac
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
S3 huawei_enumerator; \SystemRoot\System32\drivers\ew_jubusenum.sys [X]
C:\Program Files (x86)\Bench
C:\Program Files (x86)\SupTab
C:\WINDOWS\SysWOW64\GroupPolicy\gpt.ini
Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Zresetuj system. Jest to konieczne, by Dragon z Google Chrome się ulotnił.

 

3. Jak powiedziałam, stan ogólny przeglądarki Google Chrome podejrzany. Przeinstaluj przeglądarkę.

 

4. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  W dniu 14.02.2014 o 12:03, picasso napisał(a):

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Zresetuj system. Jest to konieczne, by Dragon z Google Chrome się ulotnił.

 

Zrobione

 

  Cytat

3. Jak powiedziałam, stan ogólny przeglądarki Google Chrome podejrzany. Przeinstaluj przeglądarkę.

 

Przeinstalowana - problem zniknął :)

 

A co takiego w niej podejrzanego?

Fixlog.txtPobieranie informacji ...

FRST.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
  Cytat

A co takiego w niej podejrzanego?

vs.

 

  picasso napisał(a):

I jest tu niejasność: Google Chrome jest na liście zainstalowanych, a w raporcie FRST kompletny brak detekcji konfiguracji tej przeglądarki.

Po reinstalacji Google Chrome nadal brak jej detekcji w raporcie FRST. Nie widać firmowych aplikacji i rozszerzeń (chyba, że po reinstalacji natychmiast je wyrzucono), ani specyfikacji typu domyślna wyszukiwarka / strona domowa. Ale jeśli Google Chrome działa, zostawmy to już w spokoju. Tylko podkreślę: reinstalacja przeglądarki nie miała związku z usunięciem Discount Dragon, po reinstalacji i tak by się w niej pojawił (przeładowanie poprzez politykę w pliku Registry.pol Windows).

 

Czynności końcowe:

 

1. Przez SHIFT+DEL (omija Kosz) skasuj FRST i foldery:

 

C:\AdwCleaner

C:\FRST

 

W OTL uruchom Sprzątanie.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...