polish95 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam serdecznie forumowiczów, złapał mnie ostatnio wirus qooqle i prosiłbym o Waszą pomoc.Logi z OTL'a:LINK (może się chwilkę ładować) LINK Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości pomagania na Forum (https://www.fixitpc.pl/topic/20392-kolosalny-ba%C5%82agan/) 1) Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to: :OTL[2013-10-22 14:50:42 | 000,000,002 | ---- | C] () -- C:\ProgramData\timerxfile[2013-10-22 14:50:42 | 000,000,002 | ---- | C] () -- C:\ProgramData\datesavefile[2013-10-22 14:50:42 | 000,000,001 | ---- | C] () -- C:\ProgramData\varsavefile[2013-10-22 14:50:41 | 000,566,784 | RHS- | C] ( ) -- C:\ProgramData\jushed.exe[2013-10-22 14:50:41 | 000,566,784 | ---- | C] ( ) -- C:\Users\Marcinn\AppData\Local\jushed.exe[2013-10-22 14:50:41 | 000,004,768 | ---- | C] () -- C:\Users\Marcinn\AppData\Local\operaprefs.ini[2013-10-22 14:50:41 | 000,004,768 | ---- | C] () -- C:\ProgramData\operaprefs.ini[2013-11-16 06:55:08 | 000,385,528 | ---- | C] () -- C:\Windows\SysNative\ApnDatabase.xml[2013-10-22 14:50:53 | 000,347,136 | RHS- | M] (NirSoft) -- C:\ProgramData\nircmd.exe[2013-10-22 14:50:53 | 000,347,136 | ---- | M] (NirSoft) -- C:\Users\Marcinn\AppData\Local\nircmd.exe[2013-10-22 14:50:53 | 007,987,953 | ---- | M] (CCCP Project ) -- C:\Users\Marcinn\AppData\Local\Codecs.exeO4 - HKU\S-1-5-21-3039703959-427256128-3534174966-1001..\Run: [jushed] C:\ProgramData\jushed.exe ( ):Commands[emptytemp] Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. 2) Zrób logi z FRST https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-og%C3%B3lne-raporty-systemowe/?do=findComment&comment=119294 jessi Odnośnik do komentarza
polish95 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 OTL FRST12 Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Wg mnie - jest już OK. Nie napisałeś, jak oceniasz teraz sytuację. Otwórz Notatnik i wklej w nim: S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [x]C:\Users\Marcinn\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kosz.lnkC:\Users\Wiktor\Downloads\Mobogenie_Setup_2.1.27_16.exeC:\Users\Marcinn\AppData\Local\Temp\sonarinst.exeC:\Users\Marcinn\AppData\Local\Temp\t.dll Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Teraz możesz już spokojnie czekać na wyzdrowienie @Picasso. (nie wiem, kiedy będzie w stanie znów normalnie pomagać na Forum).Po prostu zaglądaj raz dziennie do swego tematu, by zobaczyć, czy @Picasso już odpowiedziała, czy nie. jessi Odnośnik do komentarza
polish95 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 W sumie powiem Ci, że jest już okej Dziękuje za pomoc! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się