Skocz do zawartości

Restarty, brak możliwości wejścia w jakikolwiek folder


Ellis

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie od razu mówię, że jestem całkowicie zielony w te klocki.

Któregoś dnia podczas próby wejścia w mój komputer, a właściwie w komputer, wyskoczył mi taki komunikat 
eck6.jpg

I od tamtej pory przy wejściu w każdy folder wyskakuje taki komunikat ze ścieżką lokalizacji folderu zamiast ,,Explorer.EXE"
Miewam także częste restarty komputera. 

Próbowałem, z płytki mojego windowsa 7 prof 64bit, uaktualnić system, ale zgodność systemu się nie zgadzała, no to spróbowałem odinstalować Service Pack 1, ale pojawiał mi się błąd ,,0x80070490" więc już zgłupiałem całkiem i właśnie pytam o radę mądrzejszych. 

Parametry komputera
- AMD Athlon II X4 640 3 GHZ
- 4 GB RAM
- GeForce GTX 460 1GB
- Samsung HD103SJ 1TB

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

twórz notatnik i wklej:

 

HKCU\...\Run: [] - [x]
HKLM-x32\...\Run: [] - [x]
SearchScopes: HKLM-x32 - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.mocaflix.com/?l=1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=3C671C6F654715BF&affID=120695&tsp=4962
SearchScopes: HKCU - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.mocaflix.com/?l=1&q={searchTerms}
BHO-x32: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll (Conduit Ltd.)
Toolbar: HKLM-x32 - Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll (Conduit Ltd.)
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} -  No File
Toolbar: HKCU - No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} -  No File
FF user.js: detected! => C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\user.js
FF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\askcom.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\babylon.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\BrowserDefender.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\searchplugins\WebSearch.xml
FF Extension: Conduit Engine  - C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\Extensions\engine@conduit.com
S2 VMAuthdService; "D:\Nowy folder\vmware-authd.exe" [x]
S2 NMSAccessU; C:\Users\Svea\AppData\Local\Temp\{71824285-187A-4EAF-97F8-BD8671AE7957}\NMSAccessU.exe [x]
S3 VComm; system32\DRIVERS\VComm.sys [x]
S3 VcommMgr; System32\Drivers\VcommMgr.sys [x]
S3 vserial; System32\DRIVERS\vserial.sys [x]
S3 VBoxNetFlt; system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [x]

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

Masz bardzo dużo syfu w folderze tmp. Nie byłem w stanie załączyć loga do wykonania z zawartością tmp.

 

Pobierz ADW-Cleaner: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja: zbiór narzędzi usuwających"-->"Pobierz" . Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń".  Reset komputera.

 

Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimer: "Dział pomocy doraźnej"-->"Dezynfekcja kroki finalizujące temat"-->"Czyszczenie lokalizacji tymczasowych" Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych.

 

Zaktualizuj Java do wersji 7u45, Adobe Reader do wersji 11

 

Google Chrome: zresetuj  wtyczeki. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.

 

Firefox reset wtyczek: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox"

 

Pobierz Malwarebytes Anti-Malware i wykonaj skan.

 

Załącz nowe logi z FRST.
 

Odnośnik do komentarza

 

Error: (11/16/2013 09:28:44 PM) (Source: Application Popup) (User: )

Description: Ładowanie sterownika \??\C:\Windows\SysWow64\drivers\parldr2k.sys zostało zablokowane z powodu niezgodności z tym systemem. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowania w celu uzyskania zgodnej wersji sterownika.

 

Najprawdopodobniej poprawna lokalizacja tego sterownika to: c:\windows\system32\drivers\parldr2k.sys

 

Pobierz Autoruns for Windows:http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx  i odznacz w nim ten sterownik ( parldr2k.sys ) - reset komputeraZobaczymy jak będzie działał system.

 

Masz coś pomieszane z Avastem, widzę tutaj wersję 5 i 8.

Odnośnik do komentarza

Po odznaczeniu tego sterownika nic się nie zmieniło, próbowałem również odznaczając resztę nieistniejących sterowników/programów/czy innych rzeczy, ale jeden nie dał się odznaczyć, ponieważ program się zawieszał, a odznaczając te, które się dało, nadal nic się nie zmieniło.
Screen
va3p.jpg

Co do avasta to dziwne, ponieważ w panelu sterowania, sprawdzałem przez stan awaryjny, bo normalnie nie mogę wejść w panel, mam jedną pozycję avasta.

Odnośnik do komentarza

 

Nie byłem w stanie zrobić pełnego scanu Malwarebytes Anti-Malware, ponieważ komputer mi się resetował.

Zobacz w trybie awaryjnym.

 

Spróbuj wykonać jeszcze polecenie sfc /scannow w wierszu poleceń z prawami administratora.

1) Start

2) Wszystkie programy

3) Akcesoria

4) Prawy przycisk na Wiersz poleceń i uruchom jako administrator

5) W wierszu poleceń wpisz sfc /scannow.

6) Uruchom ponownie komputer i sprawdź czy problem nadal występuje.

Odnośnik do komentarza
Próbowałem, z płytki mojego windowsa 7 prof 64bit, uaktualnić system, ale zgodność systemu się nie zgadzała, no to spróbowałem odinstalować Service Pack 1, ale pojawiał mi się błąd ,,0x80070490" więc już zgłupiałem całkiem i właśnie pytam o radę mądrzejszych. 

 

namieszałeś i masz problem.

 

zrób sprawdzenie dysku

 

start > polecenie uruchom > cmd

 

wpisz komende chkdsk c: /f /r

 

potwierdź komunikat literka T > restart i cierpliwie czekasz.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...