Skocz do zawartości

Restarty, brak możliwości wejścia w jakikolwiek folder


Ellis

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie od razu mówię, że jestem całkowicie zielony w te klocki.

Któregoś dnia podczas próby wejścia w mój komputer, a właściwie w komputer, wyskoczył mi taki komunikat 
eck6.jpg

I od tamtej pory przy wejściu w każdy folder wyskakuje taki komunikat ze ścieżką lokalizacji folderu zamiast ,,Explorer.EXE"
Miewam także częste restarty komputera. 

Próbowałem, z płytki mojego windowsa 7 prof 64bit, uaktualnić system, ale zgodność systemu się nie zgadzała, no to spróbowałem odinstalować Service Pack 1, ale pojawiał mi się błąd ,,0x80070490" więc już zgłupiałem całkiem i właśnie pytam o radę mądrzejszych. 

Parametry komputera
- AMD Athlon II X4 640 3 GHZ
- 4 GB RAM
- GeForce GTX 460 1GB
- Samsung HD103SJ 1TB

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

twórz notatnik i wklej:

 

HKCU\...\Run: [] - [x]
HKLM-x32\...\Run: [] - [x]
SearchScopes: HKLM-x32 - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.mocaflix.com/?l=1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=3C671C6F654715BF&affID=120695&tsp=4962
SearchScopes: HKCU - {BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE} URL = http://websearch.mocaflix.com/?l=1&q={searchTerms}
BHO-x32: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll (Conduit Ltd.)
Toolbar: HKLM-x32 - Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngine.dll (Conduit Ltd.)
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} -  No File
Toolbar: HKCU - No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} -  No File
FF user.js: detected! => C:\Users\Svea\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cpvuvqp3.default\user.js