Skocz do zawartości

Win32/AutoRun.Caphaw.A-Wolne dzialanie komputera, Chrome się nie otwiera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dziś przez Skype otrzymałem od znajomego plik  invoice_704319.pdf.exe
Uruchomilem, ale sie nie uruchamiał ...
Później miałem informacje od znajomych,że dostali ode mnie taki sam plik przez Skype.
Dzis komputer zaczął się dziwnie zachowywać:
-zaczął bardzo wolno działać
-przeglądarka Chrome nie chciala sie uruchamiac

Przeskanowałem ESET-em:

znalazł ->Pamięć operacyjna » TpKnrres.exe(9792) - odmiana zagrożenia Win32/AutoRun.Caphaw.A robak - wyleczony przez usunięcie

cały raport ze skanowania w załaczonym pliku

ESET.txt

FRST.txt

Addition.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości zbyt dużo czasu poświęcać na pomaganie (długotrwałe kłopoty osobiste)

 

Moim zdaniem ESET popełnił pomyłkę:

C:\Program Files\Lenovo\Communications Utility\TpKnrres.exe

Laptop pewnie LENOWO?

Poza tym widać w logu Addition: ThinkVantage Communications Utility (Version: 3.0.34.0)

ten zainstalowany program Lenowa, a plik TpKnrres.exe jest w tym programie.

To tylko moje zdanie - oceni to @Picasso, gdy już będzie w stanie normalnie pomagać.

 

W międzyczasie możesz zrobić to:

1) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).  
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s0].txt

 

2) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Users\Daniel\AppData\Local\Temp\invoice_988895.pdf.exe
C:\Users\Daniel\AppData\Local\Temp\gdirector.exe
C:\Users\Daniel\AppData\Local\Temp\NOSEventMessages.dll
S3 VBoxNetFlt; system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [x]
CHR Plugin: (Silverlight Plug-In) - c:\Program Files (x86)\Microsoft Silverlight\4.0.50401.0\npctrl.dll No File
CHR RestoreOnStartup: "hxxp://www.google.com/", "hxxp://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=LENP&bmod=LENP", "hxxp://www1.delta-search.com/?affID=121845&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=5A3FB888E3E69E01"
FF Plugin HKCU: intel.com/AppUp - C:\Program Files (x86)\Intel\IntelAppStore\bin\npAppUp.dll No File
FF SearchPlugin: C:\Users\Daniel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\yvglvi6j.default\searchplugins\babylon.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\Daniel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\yvglvi6j.default\searchplugins\delta.xml
FF Homepage: hxxp://search.myheritage.com/
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=121845&tt=gc_&babsrc=SP_ss&mntrId=5A3FB888E3E69E01
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www1.delta-search.com/?affID=121845&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=5A3FB888E3E69E01
HKCU\...\Run: [] - [x]

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj go.

 

3) Zrób nowe logi z OTL i FRST.

 

jessi

Odnośnik do komentarza
O4 - HKU\S-1-5-21-672055795-390331892-413438480-1001..\Run: [vCchabHoWT9wRrlGj4RVk8nA] C:\Users\Daniel\AppData\Roaming\Skype\dolszowy\chatsync\fc\lodctr.exe ()

To mi się nie podoba - w tej lokalizacji nie powinno być żadnego *.exe.

Chyba, że sam to tam umieściłeś?

Jeśli nie, to usuniemy:

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:

 

:OTL

O4 - HKU\S-1-5-21-672055795-390331892-413438480-1001..\Run: [vCchabHoWT9wRrlGj4RVk8nA] C:\Users\Daniel\AppData\Roaming\Skype\dolszowy\chatsync\fc\lodctr.exe ()

O4 - HKLM..\Run: [PWMTRV] rundll32 C:\PROGRA~2\ThinkPad\UTILIT~1\PWMTR64V.DLL,PwrMgrBkGndMonitor File not found

O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.

O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.

 

:Reg

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]

"DefaultScope"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]

"DefaultScope"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]

"DefaultScope"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]

"DefaultScope"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-21-672055795-390331892-413438480-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]

"DefaultScope"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-21-672055795-390331892-413438480-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]

"DefaultScope"=-

 

:Commands

[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

 

Zrób nowe logi z FRST i OTL.

 

Z fixlogu:

CHR RestoreOnStartup: "hxxp://www.google.com/", "hxxp://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=LENP&bmod=LENP", "hxxp://www1.delta-search.com/?affID=121845&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=5A3FB888E3E69E01" ==> The Chrome "Settings" can be used to fix the entry.

No, tak, to trzeba usuwać nie poprzez Skrypt FRST, tylko poprzez "Ustawienia" w Chrome.

 

stan laptopa bez zmian - >Chrome dalej się nie otwiera

z tym musisz czekać na @Picasso (nie wiem, kiedy powróci do normalnego pomagania)

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Registry value HKEY_USERS\S-1-5-21-672055795-390331892-413438480-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\vCchabHoWT9wRrlGj4RVk8nA not found.

File C:\Users\Daniel\AppData\Roaming\Skype\dolszowy\chatsync\fc\lodctr.exe not found.

a to jakiś cwaniak! teraz jest pod inną nazwą i w innej lokalizacji.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:

 

 

:OTL

O4 - HKU\S-1-5-21-672055795-390331892-413438480-1001..\Run: [uCMmbrLqVDp3X6dHibQ=] C:\Users\Daniel\AppData\Roaming\Spotify\Users\progeno-user\Apps\search-dropdown\chkntfs.exe ()

 

:Files

C:\Users\Daniel\AppData\Roaming\*.exe

:Commands

[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.

zobaczymy, czy to znów się zmieniło, czy nie

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...