Skocz do zawartości

Spowolnienie Visty, ciągła praca dysku, CPU do 100%


mj23

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Vista. Oznak infekcji brak. W Dzienniku zdarzeń sypie takimi błędami:

 

 

 

==================== Event log errors: =========================

 

Application errors:

==================

Error: (09/04/2013 11:08:41 PM) (Source: System Restore) (User: )

Description: Nie można utworzyć punktu przywracania na woluminie (Proces = C:\Windows\system32\rundll32.exe /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation; Opis = Zaplanowany punkt kontrolny; Hr = 0x80070422).

 

Error: (09/04/2013 10:28:48 PM) (Source: System Restore) (User: )

Description: Nie można utworzyć punktu przywracania na woluminie (Proces = C:\Windows\system32\svchost.exe -k netsvcs; Opis = Windows Update; Hr = 0x80070422).

 

Error: (09/03/2013 11:56:46 PM) (Source: System Restore) (User: )

Description: Nie można utworzyć punktu przywracania na woluminie (Proces = C:\Windows\servicing\TrustedInstaller.exe; Opis = Instalator modułów systemu Windows; Hr = 0x80070422).

 

Error: (09/03/2013 11:56:40 PM) (Source: System Restore) (User: )

Description: Nie można utworzyć punktu przywracania na woluminie (Proces = C:\Windows\system32\svchost.exe -k netsvcs; Opis = Windows Update; Hr = 0x80070422).

 

Error: (09/03/2013 08:44:02 PM) (Source: Perflib) (User: )

Description: EmdCacheC:\Windows\system32\emdmgmt.dll4

 

Error: (09/03/2013 08:05:49 PM) (Source: Application Error) (User: )

Description: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku z jednej z następujących przyczyn:

problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; lub brak dysku.

System Windows zamknął program Proces hosta dla usług systemu Windows z powodu następującego błędu.

 

Program: Proces hosta dla usług systemu Windows

Plik:

 

Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane.

Akcja użytkownika

1. Otwórz plik ponownie.

Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu.

2.

Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i

- jest w sieci,

administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią, i czy można skontaktować się z serwerem.

- jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera.

3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER.

4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej.

5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem lub dostawcą sprzętu

komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc.

 

Dodatkowe dane

Wartość błędu: C0000185

Typ dysku: 0

 

Error: (09/03/2013 08:05:49 PM) (Source: Application Error) (User: )

Description: Aplikacja powodująca błąd svchost.exe_WinDefend, wersja 6.0.6001.18000, sygnatura czasowa 0x47918b89, moduł powodujący błąd mpengine.dll, wersja 1.1.9800.0, sygnatura czasowa 0x5200a4b3, kod wyjątku 0xc0000006, przesunięcie błędu 0x001add40,

identyfikator procesu 0xcd4, godzina rozpoczęcia aplikacji 0xsvchost.exe_WinDefend0.

 

Error: (09/03/2013 08:04:59 PM) (Source: Application Error) (User: )

Description: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku z jednej z następujących przyczyn:

problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; lub brak dysku.

System Windows zamknął program Google Chrome z powodu następującego błędu.

 

Program: Google Chrome

Plik:

 

Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane.

Akcja użytkownika

1. Otwórz plik ponownie.

Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu.

2.

Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i

- jest w sieci,

administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią, i czy można skontaktować się z serwerem.

- jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera.

3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER.

4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej.

5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem lub dostawcą sprzętu

komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc.

 

Dodatkowe dane

Wartość błędu: C0000185

Typ dysku: 0

 

Error: (09/03/2013 08:04:59 PM) (Source: Application Error) (User: )

Description: Aplikacja powodująca błąd setup.exe_Google Chrome, wersja 29.0.1547.62, sygnatura czasowa 0x5218cead, moduł powodujący błąd setup.exe, wersja 29.0.1547.62, sygnatura czasowa 0x5218cead, kod wyjątku 0xc0000006, przesunięcie błędu 0x0006d6c1,

identyfikator procesu 0x1718, godzina rozpoczęcia aplikacji 0xsetup.exe_Google Chrome0.

 

Error: (09/03/2013 08:04:42 PM) (Source: Application Error) (User: )

Description: System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku z jednej z następujących przyczyn:

problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; lub brak dysku.

System Windows zamknął program Proces hosta dla usług systemu Windows z powodu następującego błędu.

 

Program: Proces hosta dla usług systemu Windows

Plik:

 

Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane.

Akcja użytkownika

1. Otwórz plik ponownie.

Ta sytuacja może być przejściowym problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu.

2.

Jeśli nadal nie można uzyskać dostępu do pliku i

- jest w sieci,

administrator sieci powinien sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią, i czy można skontaktować się z serwerem.

- jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk jest włożony do komputera.

3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia wpisz CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER.

4. Jeżeli problem nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej.

5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy, skontaktuj się z administratorem lub dostawcą sprzętu

komputerowego, aby uzyskać dalszą pomoc.

 

Dodatkowe dane

Wartość błędu: C0000185

Typ dysku: 0

 

 

 

Zacznij od tego co sugerują komunikaty, czyli od:

 

1. Wyłączenia Windows Defener ("Aplikacja powodująca błąd svchost.exe_WinDefend"). Start > w polu szukania wpisz msconfig > z prawokliku Uruchom jako Administrator > w kartach Uruchamianie i Usługi odznacz oba wpisy WinDefend i zresetuj system.

 

2. Sprawdzenia dysku:

- Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklep chkdsk /f /r i zresetuj system.

- Start > w polu szukania wpisz eventvwr.msc > w sekcji Aplikacja wyszukaj zdarzenie Wininit. Skopiuj tekst ze statystykami checkdiska i wklej do posta.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...