Skocz do zawartości

Zainfekowany pendrive, skróty do folderów


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na forum nowa więc jeśli piszę nie tam gdzie trzeba albo ogólnie robię coś źle to piszcie. Jeśli chodzi o komputery też jestem laikiem. W każdym razie tak jak w temacie mam zainfekowane pendrivy,  pojawia mi się skrót do folderów a dalej się nie otwiera. Z tego co już się doczytałam należy utworzyć raporty, więc w załączniku przesyłam i liczę na Waszą pomoc:)

OTL.Txt

Extras.Txt

UsbFix Scan 1 PPP-C95F006778C.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

System jest w krytycznym stanie zabezpieczeń:

 

Windows XP Home Edition Dodatek Service Pack 2 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstation

Internet Explorer (Version = 6.0.2900.2180)

 

Pomijając, że system jest zaśmiecony adware, nie widzę w systemie wpisu infekcji. Takowy może być ukryty.

- Dodaj obowiązkowy log z GMER.

- Poza tym, log z USBFix jest na innym ustawieniu (nic w nim nie widać), przy podpiętych pendrivach zrób raport z opcji Listing.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

GMER nie notuje ukytych wpisów, więc przypuszczalnie problem dotyczy tylko urządzeń. Przeprowadź następujące działania:

 

1. Na początek poprawne deinstalacje i rest ustawień:

- Przez Dodaj/Usuń programy odinstaluj BrowserDefender, Delta Chrome Toolbar, MyPC Backup, SweetIM for Messenger 3.7, SweetPacks bundle uninstaller, Update Manager for SweetPacks 1.1, Version Checker for Funmoods.

- W Google Chrome: w Rozszerzeniach powtórz deinstalację Delta Toolbar, Funmoods, w zarządzaniu wyszukiwarkami ustaw Google jako domyślną, po tym skasuj z listy Delta Search.

- W Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

- W Internet Explorer: Opcje internetowe > Zaawansowane > Resetuj.

 

2. Przy podpiętych pendrivach uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
F:\autorun.inf
G:\desktop.ini
G:\Thumbs.db