Skocz do zawartości

Ukash - Brak trybu awaryjnego


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Tryb ten uruchomil sie. Prosilbym jeszcze o dokladne instrukcje jak uruchomic otl z pendrive, gdyz jestem laikiem w temacie. Jest wiersz c:\windows\system32&--#62; i co dalej?

 

ew. jak sprawdzic dokladna nazwe pliku otl na pendrive gdyz mam tem plik z racji takiej iz juz mialem tem problem ale wtedy tryb awaryjny sie uruchamial normalnie hmm. ale wydaje mi sie iz to bylo otl.exe pobieralem go z linkow podanych na stronie i mam na pendrive i chyba byl luzem nie w folderze. Pisze z tel i w ten sposob probuje sie ratowac z tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza

1. Zapisz w Notatniku tę treść:

 

:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"=-
 
:Files
C:\Users\AA\AppData\Roaming\skype.dat
C:\Users\AA\AppData\Roaming\skype.ini
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

2. W Trybie awaryjnym w linii komend uruchom Notatnik. Następnie uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej treść z Notatnika. Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu.

 

3. Opuść Tryb awaryjny. Blokada zniknie. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj, zaznacz opcję Pomiń pliki Microsoftu + "Rejestr - skan dodatkowy" ustaw na Użyj filtrowania, by powstał plik Extras.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Infekcja usunięta. Zakończ sprawy:

 

1. W OTL uruchom Sprzątanie. To usunie OTL i kwarantannę z trojanem.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Odinstaluj stare Adobe Flash Player 10 ActiveX, Java™ 6 Update 17, zaktualizuj Skype i Microsoft Office 2010 (instalacja SP1). To m.in. luki w Java prowadzą do tej infekcji. Najnowsza wersja niestety też dziurawa. Wszystko wypunktowane tu: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość