Skocz do zawartości

Ukash, automatyczne wylogowanie z Trybu awaryjnego


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Masz bardziej namieszane. Tu działają aż dwie infekcje i "policja" nie jest akurat najgorsza... W systemie jest również trojan ZeroAccess uruchamiany z Kosza, tworzący liczne szkody w systemie (usunięte usługi Zapory, Centrum zabezpieczeń, Pomocy IP, Windows Update, Windows Defender).

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"=-
 
:Files
C:\Users\Lukas\AppData\Roaming\skype.dat
C:\Users\Lukas\AppData\Roaming\skype.ini
C:\Users\Lukas\wgsdgsdgdsgsd.dll
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart. Opuść Tryb awaryjny, system zostanie odblokowany.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /f

reg add HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F}\InprocServer32 /ve /t REG_EXPAND_SZ /d %%systemroot%%\system32\wbem\fastprox.dll /f

pause

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT

 

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Zresetuj system.

 

3. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

TAKEOWN /F C:\$Recycle.Bin /R /A /D Y

icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /grant Wszyscy:F /T

icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-3334460322-3490530766-3254769838-1000\$c0254a0a0f6db489fac1383d93d0bcc5 /grant Wszyscy:F /T

rd /s /q C:\$Recycle.Bin

pause

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT

 

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator. Zresetuj system.

 

4. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras) oraz Farbar Service Scanner. Uruchom SystemLook x64 i w oknie wklej:

 

:dir

C:\$Recycle.Bin /s

 

:reg

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects /s

 

Klik w Look.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie wszystko wykonane, ostał się w Koszu jeden z folderów ZeroAccess. Poza tym, należy naprawić też szkody zrobione przez trojana.

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

TAKEOWN /F C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /R /A /D Y
icacls C:\$Recycle.Bin\S-1-5-18 /grant Wszyscy:F /T
rd /s /q C:\$Recycle.Bin
pause

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT

 

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Uruchom jako Administrator.

 

2. Odbuduj skasowaną ikonę Centrum Akcji. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Windows Registry Editor Version 5.00

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellServiceObjects\{F56F6FDD-AA9D-4618-A949-C1B91AF43B1A}]

"AutoStart"=""

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG

 

Kliknij prawym na plik i wybierz opcję Scal.

 

3. Odbuduj usunięte usługi za pomocą ServicesRepair.

 

4. Zrób nowe logi: Farbar Service Scanner + SystemLook na te same warunki co poprzednio.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jak zauważasz, wyniki bez znaczenia: wirtualizacja Thinstall Worda "portable" (to lubi robić fałszywe alarmy w skanerach) + "cukierek". Na zakończenie:

 

1. Odinstaluj starsze produkty Adobe i Java, czyli tu konkretnie:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217009FF}" = Java 7 Update 9

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-AB0000000001}" = Adobe Reader XI

"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX (wtyczka dla IE)

 

2. Prewencyjnie zmień hasła logowania w serwisach.

 

PS. Uwaga poboczna: widzę niefortunną parę wymarłych programów Gadu-Gadu 7.7 + Tlen.pl, aktualnie kiepska obsługa sieci. Zainteresuj się nowoczesnym WTW: KLIK.

 

Finito.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...