Skocz do zawartości

Proces o nazwie muirii


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dostałam link do tego forum od pewnej osoby, która powiedziała, że tu możliwe, że ktoś mi pomoże.

Ale do rzeczy: Wczoraj coś zainfekowało siew moim komputerze i żre procesor. tzn ma największe zużycie. wg. kompa nazywa się to 'muirii.exe'

Znając życie to jakiś bug, ale jestem zielona w tych sprawach i zgłaszam się do ekspertów:)

 

Zapis z OTL dołączam: http://wklejto.pl/77710

 

(jeżeli jest coś jeszcze dziwnego to proszę, pomóżcie mi się tego pozbyć:))

Co do muirii sama znalazłam go w linijce 33, jest w folderze usera, jednakże nie wiem jak go skasować.

 

 

Co do mojego kompa, to mam procesor (AMD Athlon X2 Dula-Core QL-62 2.00GHz), 32-bitowy system operacyjny, system operacyjny vista home

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Czy to na pewno pełny log z GMER, a nie szybkie pre-skanowanie? OK, przechodząc do usuwania:

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKCU..\Run: [muirii] C:\Users\Kate s\muirii.exe ()
 
:Commands
[emptyflash]
[emptytemp]

 

Rozpocznij przez Wykonaj skrypt. Komputer będzie restartował. Po restarcie otrzymasz log.

 

2. Wytwórz nowy log z OTL opcją Skanuj. Dołącz log powstały z usuwania w punkcie 1.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

To nie jest cały log z usuwania. Ale zostawmy już to. Po wyglądzie ostatniego OTL wynika, że obiekt został usunięty.

 

1. W OTL wywołaj funkcję Sprzątanie.

 

2. Wykonaj na wszelki wypadek skan przez Malwarebytes' Anti-Malware. Zgłoś się tu z wynikami.

 

3. Jeśli skan będzie czysty, wyczyść foldery Przywracania systemu: INSTRUKCJE.

Edytowane przez picasso
26.10.2010 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników