Skocz do zawartości

Jaki zasilacz do tego zastawu?


Black

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję kupić nową kartę do mojego komputera, ponieważ ta, którą mam przegrzała mi i nie działa. Zastanawiam się nad Radeonem HD 4850 i 4870 (wybiorę tego, którego uda mi się wypatrzyć tańszego). Zasilacz to swego rodzaju pięta Achillesowa mojego komputera, bo jest to nieszczęsny Take Me, z rzekomymi 450 W.

Kompletnie nie znam się na zasilaczach (co zresztą potwierdza fakt, jaki zasilacz mam aktualnie), dlatego proszę Was, abyście pomogli mi wybrać/znaleźć odpowiedni zasilacz do mojego komputera (biorąc pod uwagę jednego z tych dwóch Radeonów). Dla utrudnienia muszę powiedzieć, że niestety pieniądze grają niemałą rolę i to chyba trochę utrudnia sprawę...

Mam jednak nadzieję, że mi pomożecie, za co już z góry Wam dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Black - celowo wkleiłem linka do kalkulatora poboru mocy abyś sobie sam sprawdził o jakiej mocy potrzebny jest ci zasilacz, dlaczego z niego nie skorzystałeś? Wedle tego (jednego z najlepszych kalkulatorów) 400W zasilacz już ma zapas mocy, a co dopiero te z większa mocą.

Natomiast zasilacz z ostatniego linka można spokojnie polecić, cena za taki zasilacz jest bardzo dobra.

Odnośnik do komentarza

Black - celowo wkleiłem linka do kalkulatora poboru mocy abyś sobie sam sprawdził o jakiej mocy potrzebny jest ci zasilacz, dlaczego z niego nie skorzystałeś? Wedle tego (jednego z najlepszych kalkulatorów) 400W zasilacz już ma zapas mocy, a co dopiero te z większa mocą.

Natomiast zasilacz z ostatniego linka można spokojnie polecić, cena za taki zasilacz jest bardzo dobra.

 

Próbowałem skorzystać z kalkulatora, ale nie wiedziałem, co wpisać w niektóre pola, co jest spowodowane m.in. tym, że nie znam się tak dobrze na komputerach...

 

 

I jeszcze jest taka sprawa: