Skocz do zawartości

Brak sieci po uruchomieniu checkdiska


kalama23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o pomoc mam następujący problem:

 

po skanowaniu scandiskiem (pełne skanowanie trakcie uruchamiania systemu) pojawiły się u mnie problemy:

 

- brak dostępu do internetu

- gg nie uruchamia się w ogóle - "Program GG uległ awarii w wyniku błędu"

- avast - zostały wyłączone osłony poczty i www i nie można ich włączyć

- zapora również wyłączona i nie można jej włączyć

 

dodam że mój system czeka na aktywowanie mam jeszcze 3 dni - zwlekam jak Polak z rozliczeniem PIT-u :)

 

Dołączam logi z OTL

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Tytuł zmieniam, tu są niemile widziane taki ze "sprawdzaniem logów w nazwie", bo problemem jest całkiem co innego a nie logi. Temat przenoszę do działu Windows XP, bo z infekcją tu nie widzę nic wspólnego, choć nie został dostarczony obowiązkowy log z GMER (OTL go nie zastąpi). Są drobne odpadki adware i wpisy puste, ale to nie ma znaczenia dla kontekstu sprawy. Instrukcje w spoilerze, do wykonania potem (jak mówię: bez znaczenia dla problemu głównego).

 

 

 

1. Google Chrome: w Rozszerzeniach odinstaluj Settings Protector.

 

2. Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

3. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
 
:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = "pl.v9.com/idg/idg_1337951057_955969"
IE - HKU\S-1-5-21-1177238915-562591055-725345543-1004\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = "pl.v9.com/idg/idg_1337951057_955969"
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {ED0E8CA5-42FB-4B18-997B-769E0408E79D} - No CLSID value found.
O9 - Extra 'Tools' menuitem : @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe File not found
O9 - Extra Button: FreshDownload - {FACAE1AB-C262-4D37-A2B4-CB0F2752DCED} - E:\Program Files\FreshDevices\FreshDownload\fd.exe File not found
O16 - DPF: {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} "http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab" (MksSkanerOnline Class)
O16 - DPF: {7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5} "http://download.eset.com/special/eos/OnlineScanner.cab" (Reg Error: Key error.)
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} "http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_31-windows-i586.cab" (Reg Error: Value error.)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} Reg Error: Value error. (Shockwave Flash Object)
O20 - AppInit_DLLs: (c:\docume~1\alluse~1\daneap~1\browse~1\23796~1.11\{16cdf~1\browse~1.dll) -  File not found
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\Drivers\RTL2832UUSB.sys -- (RTL2832UUSB)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\RTL2832UBDA.sys -- (RTL2832UBDA)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\RTL2832U_IRHID.sys -- (RTL2832U_IRHID)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MRESP50.SYS -- (MRESP50)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MRENDIS5.SYS -- (MRENDIS5)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MREMPR5.SYS -- (MREMPR5)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\PROGRA~1\COMMON~1\Motive\MREMP50.SYS -- (MREMP50)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ewusbdev.sys -- (hwusbdev)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys -- (hwdatacard)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys -- (huawei_enumerator)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys -- (huawei_cdcacm)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\ewfiltertdidriver.sys -- (filtertdidriver)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ewusbnet.sys -- (ewusbnet)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys -- (ew_hwusbdev)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\Robert\USTAWI~1\Temp\cpuz130\cpuz_x32.sys -- (cpuz130)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\ASNDIS5.SYS -- (ASNDIS5)
[2012-05-25 14:04:21 | 000,002,415 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
[2012-09-19 13:18:48 | 000,000,000 | -H-D | M] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Common Files
[2012-10-02 13:53:57 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\Robert\Dane aplikacji\ArcaVirMicroScan
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt.

 

 

 

 

 

po skanowaniu scandiskiem (pełne skanowanie trakcie uruchamiania systemu) pojawiły się u mnie problemy:

 

- brak dostępu do internetu

- gg nie uruchamia się w ogóle - "Program GG uległ awarii w wyniku błędu"

- avast - zostały wyłączone osłony poczty i www i nie można ich włączyć

- zapora również wyłączona i nie można jej włączyć

 

Ustalmy jaki powód był dla uruchamiania sprawdzania dysku, czy wystartowało automatycznie czy inicjowane z premedytacją ręcznie? Nasuwa się, że checkdisk "naprawiał" za dużo i są gdzieś uszkodzone jakieś obszary. Co do braku sieci, to w Dzienniku zdarzeń jest taki błąd niemożności uruchomienia sterownika protokołu TCP/IP:

 

Error - 2012-12-06 07:31:32 | Computer Name = SERWER | Source = Service Control Manager | ID = 7001

Description = Usługa Rozpoznawanie lokalizacji w sieci (NLA) zależy od usługi Sterownik

protokołu TCP/IP, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu: %%1058

 

Wykonaj pełną destrukcyjną reinstalację TCP/IP na podstawie instrukcji: KLIK.

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...