Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc z trojanem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Mam problem z trojanem (chyba) a jako że jestem zielony w temacie virusów itp, potrzebuje waszej pomocy.

Zrobiłem skan ComboFix;em i wyszło mi coś takiego http://wklej.org/id/877353/, da się z tym coś zrobić ?

Będę wdzięczny za pomoc

 

bartek

 

przepraszam ze post pod postem ale nie mogłem wkleić pliku jak w trakcie edytowania :/

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Właściwie nie opisałeś tego "problemu z trojanem" = co się działo / dzieje? Na przyszłość na temat używania ComboFix: KLIK. ComboFix usuwał owszem pliki trojanów oraz adware, ale niedokładnie i wymagane dalsze czyszczenie:

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware uTorrentBar Toolbar, Vuze Remote Toolbar.

 

2. Wyczyść Firefox z adware: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

3. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\*.exe
 
:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
 
:OTL
IE - HKCU\..\SearchScopes\{AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8}: "URL" = "http://www.daemon-search.com/search?q={searchTerms}"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2786678"
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O4 - HKCU..\Run: [Fyvmvr] C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Fyvmvr.exe File not found
O4 - HKCU..\Run: [WINSXS32] C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\8D.exe File not found
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} "http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB" (Reg Error: Key error.)