Skocz do zawartości

Polska policja cyberprzestępczość departament... prawdopodobnie ukash


Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

 

Mam problem z tutułowym wirusem. Przeskanowałem system w OTL, w załączniku logi zrobione w trybie awaryjnym. Bardzo proszę o pomoc jak usunąć wirusa?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

EDIT: Witam ponownie, wklejam nowy log z pominiętymi plikmi Microsoftu, jeżeli będzie coś jeszcze potrzebne będę wdzięczny za informację.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Log główny ma za dużo zbędnych informacji. Zaznacz opcję Pomiń pliki Microsoftu i zrób nowy skan, podmień załącznik (ale Extras zostaw jak jest) w pierwszym poście i na PW daj znać o edycji.

 

EDIT: Miałeś wykonać edycję pierwszego posta a nie pisać nowy, bo chodziło tylko o podmianę załączników ... I znów źle log zrobiony. Tym razem ustawiłeś Rejestr na Wszystko, a ma być Użyj filtrowania.

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\Documents and Settings\szymon\Menu Start\Programy\Autostart\ctfmon.lnk
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\lsass.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\dsgsdgdsgdsgw.pad
C:\FOUND.*
 
:OTL
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKCU..\Run: []  File not found
O16 - DPF: {31435657-9980-0010-8000-00AA00389B71} "http://download.microsoft.com/download/e/2/f/e2fcec4b-6c8b-48b7-adab-ab9c403a978f/wvc1dmo.cab" (Reg Error: Key error.)
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} "http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB" (Reg Error: Key error.)
O20 - HKLM Winlogon: UserInit - (C:\WINDOWS\system32\twex.exe) -  File not found
O29 - HKLM SecurityProviders - (mcenspc.dll) -  File not found
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\szymon\USTAWI~1\Temp\catchme.sys -- (catchme)
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany. Blokada zniknie.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Ask Toolbar, Ask Toolbar Updater, free-downloads.net Toolbar, McAfee Security Scan Plus, Winamp Toolbar for Internet Explorer, Winamp Toolbar for Firefox.

 

3. Firefox też zabrudzony adware. Wyczyść: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox..

 

4. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Delete. Na dysku C powstanie log z usuwania. Zaprezentuj go.

 

5. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj. Przypominam: wszystkie sekcje ustawiona na Użyj filtrowania + Pomiń pliki Microsoftu... Ale pliku Extras po raz drugi mi nie dawaj.

 

Oczywiście już odpowiadasz w nowym poście.

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Używałeś ComboFix, na ten temat: KLIK. Masz nieprawidłową datę systemową, cofnięcie w tył do roku 2008:

 

OTL logfile created on: 2008-04-20 00:23:55 - Run 3

 

1. Skoryguj czas systemowy. Być może wymagana operacja na poziomie BIOS.

 

2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\Documents and Settings\szymon\Menu Start\Programy\Autostart\ctfmon.lnk
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\lsass.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\0tbpw.pad
C:\WINDOWS\%TEMP%
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
 
:OTL
SRV - [2011-06-26 08:45:56 | 000,256,000 | R--- | M] () [Auto | Stopped] -- C:\ComboFix\pev.3XE -- (PEVSystemStart)
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany. Blokada zniknie.

 

3. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

4. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras).

 

 

 

.

Edytowane przez picasso
9.12.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...