tomo77 Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Witam serdecznie, Uprzejmie proszę o pomoc w rozwiązaniu poniższego problemu. System: XP Home, wersja 2002, SP3 Komputer: ADM Athlon 64 X2 Dual, Core Processor 4000+ 2,11 GHz, 2 GB RAM 1. Objawy: Podczas próby skonfigurowania połączenia VPN: Połączenia sieciowe/Utwórz nowe połączenie/Połącz z siecią w miejscu pracy, pojawia się standardowe okno wyboru połączenia sieciowego gdzie powinna być możliwość wyboru połączenia przez telefon lub przez vpn. Niestety okno jest nieaktywne czyli w żaden sposób nie można wybrać preferowanej opcji (screen nieaktywnego okna w miniaturze) 2. Podjęte próby: Wyczytałem na różnych forach, że przyczyną problemu mogą być nieuruchomione usługi: Menedżer połączeń usługi dostęp zdalny Menedżer autopołączenia dostępu zdalnego Niestety przy próbie uruchomienia usług otrzymuję następujące komunikaty błędów: Menedżer połączeń usługi dostęp zdalny - błąd 126: Nie można odnaleźć określonego modułu Menedżer autopołączenia dostępu zdalnego - błąd 1068: Uruchomienie usługi zależności lub grupy nie powiodło się 3. Załączam screeny obrazujące problem Pomimo długich poszukiwań dokładnie identycznego problemu nie znalazłem. Podobne błędy występowały ale w zupełnie innych przypadkach. Z góry OGROMNE dzięki za pomoc Tomek Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Niestety przy próbie uruchomienia usług otrzymuję następujące komunikaty błędów: Menedżer połączeń usługi dostęp zdalny - błąd 126: Nie można odnaleźć określonego modułu Menedżer autopołączenia dostępu zdalnego - błąd 1068: Uruchomienie usługi zależności lub grupy nie powiodło się Podaj dodatkowy skan. Uruchom SystemLook i do okna wklej: :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\TapiSrv /s :filefind rasman.dll rasmans.dll rastls.dll raschap.dll rasppp.dll tapisrv.dll Klik w Look. . Odnośnik do komentarza
tomo77 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Witaj Picasso, Dziękuję za szybką reakcję i jednocześnie przepraszam za opóźnienie - nie miałem dostępu do kompa. Przesyłam skan. Pozdrawiam SystemLook.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 19 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Ze skanu nic nie wynika. Nagraj mi log co się dzieje w czasie próby skonfigurowania usługi. Uruchom services.msc, następnie uruchom Process Monitor, w services.msc wywołaj uruchamianie usługi Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny, po otrzymaniu błędu zatrzymaj nagrywanie w Process Monitor klikając w ikonę lupki (przekreśli się). Zapisz log, zapakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj tu link. . Odnośnik do komentarza
tomo77 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Link do logu. Pozdrawiam, https://hotfile.com/...ogfile.zip.html Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 ProcMon ma nagrania relatywne do niemożności znalezienia pliku usługi Zawiadomienie o zdarzeniu systemowym: 21:39:30,9582644 svchost.exe 1188 QueryOpen C:\WINDOWS\system32\Sens.dll NAME NOT FOUND Podaj szukanie na ewentualne kopie tego pliku. Do SystemLook wklej: :filefind Sens.dll Log będzie krótki = możesz wkleić wprost w poście. . Odnośnik do komentarza
tomo77 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Poniżej log: SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff Log created at 05:15 on 24/10/2012 by Hania Kinia i Tomek Administrator - Elevation successful ========== filefind ========== Searching for "Sens.dll" C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$\sens.dll -----c- 38912 bytes [06:15 03/10/2008] [12:00 02/03/2006] 1398DF553E701C7948188A7D4E347A18 C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\sens.dll -----c- 39424 bytes [17:20 14/04/2008] [17:20 14/04/2008] 9D01E29D59723EB73B72107B208DAFE6 -= EOF =- Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Przekopiuj plik C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\sens.dll do katalogu C:\WINDOWS\system32. Zresetuj system (przeładuje to usługę Zawiadomienie o zdarzeniu systemowym) i sprawdź czy błędy ustąpiły. . Odnośnik do komentarza
tomo77 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Działa !!!! Mistrzostwo świata OGROMNE dzięki za pomoc P.S. Dotacja na utrzymanie stronki przekazana na KB Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi