Skocz do zawartości

Ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Zablokowane jest drugie konto na moim komputerze.

 

No właśnie, nic tu po podanych logach (nie widać w nich infekcji). Logi muszą pochodzić z konta na którym nastąpiła infekcja i jest widzialny problem. Konta mają kompletnie inne rejestry i foldery, co różnicuje raporty. Zastartuj do Trybu awaryjnego, zaloguj się na właściwe konto i zrób nowe logi.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: crossriderapp3491@crossrider.com:0.81.20
O4 - HKU\S-1-5-21-3366750313-1402462296-3517683194-1001..\Run: [yvlddymznxolnkr] C:\Windows\yvlddymz.exe (Cybernet Manufacturing)
[2012-09-09 11:55:50 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\dyvvrhchnkhqeca
[2012-09-09 11:55:50 | 000,078,021 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\gqvckgekbzkzrte
[2012-04-28 19:59:59 | 000,000,310 | ---- | M] () -- C:\Windows\Tasks\{75A382F6-1B45-4CAE-84D1-9911E0B7568C}.job
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany. Blokada będzie zdjęta.

 

2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras).

 

 

 

.

Edytowane przez picasso
12.10.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...