Skocz do zawartości

Ukash bardzo proszę o pomoc!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś po godzinie 17 komputer zablokował mi Ukash a ja jestem kompletnym laikiem i nie wiem co do czego, bardzo proszę o pomoc w odinstalowaniu, nie mam logów ani olt bo nie wiem gdzie ich szukać? Zrobiłam tylko tyle, że usunełam Windows XP Service Pack 3 (w trybie awaryjnym) i w trybie awaryjnym nie mam dostępu do internetu teraz piszę z innego komputera i po włączeniu w trybie normalnym już nie wyskakuje Ukash tylko najpierw pierwsze 5 sekund jest normalnie a potem cały ekran biały i nic nie można zrobić, proszę napiszcie dosłownie krok po kroku jak mam co wyszukać i usunąć tego Ukasha proszę.

Napiszę jutro z rana bo już nie będę miała dziś wieczorem dostępu do komputera także proszę napiszcie wszystko krok po kroku co mam zrobić bo kompletnie nic nie wiem, z góry bardzo dziękuję

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Bardzo proszę o pomoc bo ja na tym zainfekowanym komputerze nie mam dostępu do internetu przez Ukasha i nie wiem jak pobrać te logi i OTL??? Albo jak inaczej sie pozbyć tego wirusa? Ja nie znam sie na komputerach i nie wiem jak to zrobić a ten Ukash zablokował mi dostęp do internetu, błagam o jakieś wskazówki co mam robić???

Odnośnik do komentarza

Witam, wczoraj wirus Ukash zablokował mi komputer, nie wiedziałam co robić i usunełam cały Windows XP Service Pack 3 (w trybie awaryjnym). Teraz nie mam już Ukasha (usunełam go za pomocą antywirusa Kaspresky) ale mam za to problemy z Internet Explorer 7 tzn w ogóle mi się nie może uruchomić więc zainstalowałam przeglądarkę Google Chrome ale chciałam zainstalować jeszcze raz Internet Explorer 7 albo 8 z aktualizacjami. Program instaluje się ale na końcu wychodzi komunikat, że nie może zainstalować bo dodatki muszę ściągnąć ręcznie czy coś takiego ale jak klikam żeby ściągać ręcznie to też nic z tego. Jeszcze wcześniej program do wykrywania nowych sprzętów włącza się od razu po uruchomieniu systemu i chce wyszukać tą przeglądarke ale na końcu też pojawia sie komunikat, że nie może. W panelu sterowania wszystkie Aktualizacje automatyczne są włączone. Nie wiem co mam robić???? Czy do tego też są potrzebne logi itd?? Pomóżcie

Edytowane przez picasso
Oba tematy zostają sklejone razem. //picasso
Odnośnik do komentarza

właśnie zainstalowałam i zresetowałam system tylko że system nie chce sie uruchomić wszystko sie uruchomiło do ikony windows xp na czarnym tle i pod spodem tylko jest napis "czekaj" i tak już 3 godziny, mam czekać dłużej czy zresetować jeszcze raz?

może źle sie zainstalowało chociaż instalowało sie też długo ale nie aż tak, tyle czasu jest aktualizowany system?

Odnośnik do komentarza

Zostały resztki po Ukash

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

 

:Files

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\yiownmqk.exe

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\forwamzy.exe

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\uhkldkof.exe

C:\Documents and Settings\user\ms.exe

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\tjtqunawdpljcld

 

:OTL

IE - HKU\S-1-5-21-1993962763-1078081533-725345543-1004\..\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=NDV&o=15765&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=NY&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=1C8EC7DD-8AF1-47DD-8D3E-4B0A167BEFDB&apn_sauid=25DE314A-C3BD-4393-8AE6-E2E224283316&"

O3 - HKU\S-1-5-21-1993962763-1078081533-725345543-1004\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found.

O3 - HKU\S-1-5-21-1993962763-1078081533-725345543-1004\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.

 

:Commands

[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt.

 

OTL poprosi o restart. Zatwierdź.

 

2. Z panelu dodaj/usuń programy odinstaluj Arcavir i Arcabit. Masz Awire i jeden antywirus wystarczy.

 

Do usuwania resztek po Arcabit zastosuj firmowe narzedzie https://www.fixitpc.pl/topic/8716-skuteczne-usuwanie-programow-antywirusowych/

 

SRV - [2012-04-12 15:43:42 | 000,129,616 | ---- | M] (ArcaBit) [Auto | Running] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaUpdate\update.exe -- (AVUpdate)

SRV - [2012-02-08 15:54:20 | 000,186,960 | ---- | M] (ArcaBit) [Auto | Stopped] -- C:\Program Files\ArcaBit\ArcaTools\ArcaBackup\ArcaBackupService.exe -- (AVBackup)

SRV - [2012-01-09 14:38:18 | 000,141,904 | ---- | M] (ArcaBit) [Auto | Running] -- C:\Program Files\ArcaBit\Common\ArcaConfSV.exe -- (ABConfSV)

 

 

Jak wykonasz czynności zrób nowy skan OTL i przedstaw raport.

Odnośnik do komentarza

Zostały do usuniecia drobiazgi.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

 

:Files

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\qrxzbicrlycehov

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\ArcaBit

C:\Documents and Settings\LocalService\Dane aplikacji\ArcaBit

 

Kliknij w Wykonaj skrypt.

 

Teraz nie bedzie restartu.

 

2. W OTL kliknij opcję Sprzątanie. To usunie program i kwarantannę.

 

3. Ponów instalację IE8 i daj znać czy przebiegła pomyslnie. Jeśli nie pójdzie, zastosuj sie do porady Bonifacego i ponów instalacje.

Odnośnik do komentarza
bardzo dziękuję za ogromną i fachową pomoc :D

 

Musze Cie zmartwić troszke. Nie do końca fachowa pomoc. Zostały jeszcze do usuniecia pewne rzeczy.

Pobierz jeszce raz OTL, uruchom i w okno Włąsne opcje skanowania skrypt wklej:

 

:OTL

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\CnxTgNW.sys -- (CnxTgNW)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\CnxEtU.sys -- (CnxEtU)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\CnxEtP.sys -- (CnxEtP)

 

:Commands

[reboot]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt.

 

Po restarcie, zastosuj w OTL opcję Sprzatanie.

 

Wyczyść foldery Przywracania systemu instrukcja

https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415#entry42415

 

Teraz to juz wszystko ;)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...