Skocz do zawartości

Komputer zablokowany...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Dzisiaj w nocy naszła mnie chęć oglądania filmów, to wpisałem sobie w googlach, filmy online, wszedłem na jakąś stronę po chwili wywaliło mi o to:

http://imgur.com/HhCAt

No to naciskam wyłącznik od kompa, kiedy mi to się zamknęło użytkowałem dalej.

Dzisiaj rano włączam kompa nic się nie dzieje, podłączam się do internetu po sekundzie:

http://imgur.com/HhCAt

Nie mogę wtedy nic zrobić, jedyna rada to zanim podłącze internet zamulić komputer tak aby podczas wyłączania kliknąć anuluj.... Kiedy chce włączyć menedżer zadań, on się pojawia i znika, skanowałem komputer antywirusem nic nie wykrył. Co zrobić? Format nie wchodzi w grę... Posiadam Windows 7 64bit

 

Jestem w tym kompletnie zielony i w ogóle się nie znam proszę o pomoc :(

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Plansze FBI robi umieszczony w starcie skrót cftmon.lnk kierujący do pliku C:\Users\Gracz\AppData\Local\Temp\toip0_tmp.exe.

 

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\ProgramData\pmt_0piot.pad
C:\Users\Gracz\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ctfmon.lnk
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany i otworzy się log z wynikami usuwania.

 

2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Ten błąd pojawił się, ponieważ OTL niby kasował skrót ctfmon.lnk, ale on nadal jest w systemie. Po czyszczeniu plików tymczasowych kieruje już w nicość, stąd błąd. Musimy powtórzyć usuwanie:

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\ProgramData\pmt_0piot.pad