Skocz do zawartości

Komputer został zablokowany ukash-To jakaś epidemia?Pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, mam ten sam problem co inni użytkownicy. Mój kochany jedyny niepowtarzalny przyjaciel został zaatakowany przez ukash ; ((( proszęo pomoc ; ) w załączniki zamieszczam potrzebne pliki(jeśli czegoś zapomniałem to proszę napisać czego, pierwszy raz się z tym stykam jestem zielony, ale z tego co poszukałem tutaj na forum to chyba tylko te dwa pliki są potrzebne?) Pozdrawiam serdecznie ; )

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [TabbtnEx] C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3565\TabbtnEx.exe ()
O4 - HKLM..\Run: [broadcomWireless] C:\Program Files\Broadcom\Wireless\Utility\WlanUtil.exe File not found
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found.
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found.
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = "pl.v9.com/idg/idg_1337426991_751535"
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = "pl.v9.com/idg/idg_1337426991_751535"
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Web Search"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Web Search"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Web Search"
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=c61e50ae-3af9-11e1-be9b-0017c42e7365&q="
 
:Files
C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3565
C:\Documents and Settings\Admin\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Program Files\Common Files\wsock32.dll
C:\WINDOWS\wsock32.dll
C:\WINDOWS\file.exe