Skocz do zawartości

Prośba o pomoc ( WIRUS UKASH )


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

To nie jest wirus (brak replikowania).

 

 

EDIT* (mam na tym laptopie 2 konta + administrator ale zaznaczyłem w programie OTL żeby przeskanował wszystkich użytkowników)

 

Po pierwsze: ta opcja ma być zaznaczona, bo tak prawi konfiguracja na forum w przyklejonym. Po drugie: ta opcja robi tylko bardzo wąski wyciąg określonych folderów, natomiast by sprawdzić rejestr danego konta log z OTL musi być zrobiony z poziomu tego konta. OTL nie ładuje dynamicznie do rejestru wszystkich gałęzi, w jednym podejściu jest ładowany tylko rejestr bieżącego zalogowanego. Wnioski: log z OTL ma być robiony z poziomu konta na którym ujawnia się problem.

 

I logi są źle skonfigurowane. Proszę wrócić do opisu OTL: KLIK. Zaznaczyłeś wszędzie Wszystko, a ma być Użyj filtrowania. Proszę zrobić skan na nowo i podmienić załączniki w poście numer 1 + na PW zawiadomić o edycji (nie pisać nowego posta pod spodem).

 

 

 


Apropos prosił = jestem kobietą. Logi dodane, przechodzimy do usuwania:

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [sqlncli] C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2575\sqlncli.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\user\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2575
C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\Fujitsu\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Babylon
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\boost_interprocess
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\InstallMate
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Premium
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Tarma Installer
C:\Documents and Settings\Fujitsu\Dane aplikacji\Babylon
C:\Documents and Settings\Fujitsu\Dane aplikacji\Funmoods
C:\Documents and Settings\Fujitsu\Dane aplikacji\PlayerPlug
C:\Documents and Settings\Fujitsu\Dane aplikacji\PropMgrAsync
C:\Program Files\Funmoods
C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml
 
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"Backup.Old.DefaultScope"=-
"DefaultScope"="{60E905D3-BC64-550A-1170-7E6690195E44}"
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Bcool, Giant Savings, Media Finder 1.0.9.27, Softonic toolbar on IE and Chrome, Yontoo 1.10.02.

 

3. Uruchom AdwCleaner i zastosuj Delete. Z tego działania powstanie log na dysku C.

 

4. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1 oraz AdwCleaner z punktu 3.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wszystko zrobione. Kolejna porcja zadań:

 

1. Przez SHIFT+DEL skasuj odpadkowy folder C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Bcool.

 

2. Porządki po narzędziach: w OTL uruchom Sprzątanie + w AdwCleaner Uninstall.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Wykonaj skanowanie w Malwarebytes Anti-Malware. gdyby coś zostało znalezione, przedstaw raport.

 

 

 

.

Edytowane przez picasso
21.08.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...