Skocz do zawartości

Ukash - or whatever...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem jak większość osób tutaj, dorobiłem się jakiegoś wirusa wyskakującego w okienku zaraz przy starcie komputera. Coś tam o naruszeniu polskiego prawa - ogólnie "kupa" bzdur wyssanych z palca. Tak czy inaczej, ten komp przeszedł tuzin różnych dziwnych rzeczy - zasadniczo mógłbym go sformatować ale może jeszcze coś z niego odzyskam.

 

Ach... tak, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach dorzucam to co udało mi się wydobyć z OTL i eee... combofix-a

 

Z góry dziękuję za pomoc i porady.

 

PS. Przy okazji zapytam jakie programy polecacie do ochrony komputera przed różnego rodzaju wirusami etc.

ComboFix.txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\ComboFix\mbr.sys -- (mbr)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleNT.sys -- (EagleNT)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\DOCUME~1\Admin\USTAWI~1\Temp\catchme.sys -- (catchme)
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = pl.v9.com/idg/idg_1333990606_335938
IE - HKCU\..\SearchScopes\{0D7562AE-8EF6-416d-A838-AB665251703A}: "URL" = "http://start.facemoods.com/?a=ironto&s={searchTerms}&f=4"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{1F096B29-E9DA-4D64-8D63-936BE7762CC5}: "URL" = "http://search.babylon.com/?babsrc=SP_ss&q={searchTerms}&mntrId=d8766af6000000000000001bfcff2f12&tlver=1.4.23.10&affID=100607"
IE - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyOverride" = 127.0.0.1:9421;<local>
[2011-07-25 13:17:01 | 000,002,424 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml
[2011-04-24 08:15:56 | 000,002,049 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\fcmdSrch.xml