Witam
Mam podobny problem co rassi.
Po zmianie umowy z 2 Mb/s na tą do 10 Mb/s, przez ponad tydzień miałem 5 Mb/s a później spadło na 2,5, po kilku tygodniach na 1,9 no i ostatnio (ok 3 tygodnie temu) spadło na 1 Mb/s
Kilka razy dzwoniłem do TP, no i fakt że technicy sa już praktycznie po godznie , ale co z tego jak cały czas sprawdzają praktycznie to samo, czyli SNR ilość błędów itp a to ja bez nich potrafie sprawdzić
Cały czas też mi wmawiają że 1 Mb/s to maks , ale nie bardzo potrafią wytłumaczyć dlaczego rok działało mi 2 Mb/s ja miałem taką umowę i nie było zadnego minimum jak teraz...
Po spadku predkości wymieniłem kabel od puszki na zewnątrz do gniazdka, i router. Sama wymiana kabla na starym routerze zmniejszyła tłumienie o 1dB, a nowy router to że SNR nie "pływa" tylko jest w miarę stabilny
Oto moje parametry:
rassi daj znać co ci się udało wywalczyć, bo ja juz nie ma pomysłu jak to z nimi załatwić...