Skocz do zawartości

Filiop

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Zmienili mi adres na zewnętrzny i już wszystko śmiga, nawet nie musiałem przy portach grzebać. Wielkie dzięki za pomoc!
  2. Ok, dzięki za szybką odpowiedź. Teraz IP w zakładce WAN to 172.27.35.23 rozumiem że zmieni się ono automatycznie gdy zostanie zmieniony adres IP na zewnętrzny?
  3. Zadzwoniłem do dostawcy internetu i powiedział że jutro będę miał IP zewnętrzne tyle że od ok godziny internet na kilka minut zaczął się rozłączać, następnie się włącza i tak w kółko... Teraz nie wiem czy zmieniono mi już IP czy może to tylko wahania które kiedyś już występowały... Jak mogę to sprawdzić? Mam również pytanie czy po zmianie IP na zewnętrzne będę musiał coś zmieniać w ustawieniach routera? (internet radiowy, korzystam z WIFI na laptopie)
  4. Log w załączniku. Router jaki posiadam to : TP-Link Model No. TL-WR841N net-log.txt
  5. Hej, mam problem z odblokowaniem portów. szukałem w necie rozwiązania i natrafiłem na rozróżnienie IP na wewnętrzne i zewnętrzne. Ja mam wewnętrzne i porty które odblokowałem nadal (według tej strony: http://canyouseeme.org/)są zablokowane. Wszystkie porty odblokowałem według instrukcji z http://portforward.com/ jednak nic to nie dało... przeczytałem gdzieś że to może być wina właśnie tego że mam IP wewnętrzne.... Jest jakieś rozwiązanie które może mi pomóc? pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...