Skocz do zawartości

Loiosh

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Pliki w załączniku, może coś wyjaśnią. Pozdrawiam. net-log.txt OTL.Txt
  2. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Tak, zrobiłem restart i nie działało. Poza tym robiłem to jeszcze nie z opcji admina. Nie wiem co się stało, jeżeli chcesz mogę zrobić jeszcze zrzut z Netloga, jeżeli to cokolwiek Ci wyjaśni. Ja się cieszę tak czy inaczej:)
  3. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Działa! W międzyczasie zacząłem grzebać przy ustawieniach IE, bo zastanawiało mnie dlaczego nie działa. Wszedłem w opcje internetowe, klikałem tu i ówdzie, aż wszedłem w zaawansowane i skorzystałem z opcji resetuj ustawienia(sic!). Nie mam zielonego pojęcia jak to mogło mieć aż taki wpływ(Ty pewnie masz jakieś podejrzenia:)), ale teraz działa zarówno Origin, jak i inne aplikacje pobierające dane z serwera. Bardzo Ci dziękuję za pomoc i sorry, że zabrałem tyle czasu. Niemniej gdyby nie Wasza pomoc, to pewnie bym się jeszcze bujał z podejrzeniami o malware, albo jakieś ustawienia liveboxa. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc i dużo pożytecznych informacji, a teraz idę ogarniać jakiegoś antywirusa;)
  4. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Proszę. resetlog.txt
  5. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Zrobione, niestety wciąż nie śmiga:/
  6. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Dzięki za garść użytecznych informacji:) W sieci tak naprawdę mam już teraz tylko jeden komputer, kiedyś śmigały dwa, ale to już się praktycznie nie zdarza. Co do korzystania to na początku używałem kabla, później przerzuciłem się na WIFI i od dłuższego czasu rzeczywiście korzystałem z sieci bezprzewodowej.Tak czy inaczej, korzystanie z kabla nie jest dla mnie większym problemem, więc jeżeli to ma w czymkolwiek pomóc to się przerzucę, chociaż połączenie testowałem zarówno na kablu jak i WIFI (podczas gdy drugie połączenie było zdeaktywowane) i problem wciąż występował.
  7. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Plik w załączniku. EDIT: Teraz jestem w pracy, ale znalazłem też info dot. portów z jakich korzysta Origin. Porty TCP: 80 443 9960 - 9969 1024 - 1124 18000 18120 18060 27900 28910 29900 Porty UDP: 1024 - 1124 18000 29900 Czy można jakoś sprawdzić czy są one zablokowane, ew. odblokować tam właśnie w panelu liveboxa? net-log_2.txt
  8. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Dzięki, screen w załączniku.
  9. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Niestety mam starszego Liveboxa i tam nie widzę takich opcji, a ekran statstyk ADSL wygląda tak jak w załączniku, chociaż jak rozumiem to jest niewystarczające.
  10. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Avast odinstalowany. Wciąż nic. Tak, mam dostęp.
  11. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Niestety, wykonałem wszystkie polecenia i wciąż nic nie pomaga.
  12. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Niestety, próbowałem już uruchamiać w trybie awaryjnym i było to samo:/ Ale dziękuję za weryfikację chociaż pod kątem infekcji, przynajmniej wiem, że to nie to. W takim razie witam dział sieci i liczę, że tutaj ktoś mi pomoże) Załączam pliki z netloga: - plik net-log-TA.txt został zrobiony w trybie awaryjnym z obsługą sieci - plik net-log.txt został zrobiony normalnie, przy aplikacjach włączonych wraz ze startem systemu. Tak jak mówię, próbowałem wyłączać firewalla, kombinowałem trochę z regułami, generalnie kilka sztuczek jakie udało mi się znaleźć w necie też testowałem i nic nie działa. Antywirus to Avast, ale pewnie gdzieś tam w logach się pojawiło. Net idzie z neostrady na liveboxie. Tak jak mówiłem, jeżeli mogę coś jeszcze zrobić to proszę o instrukcje. Z góry dziękuję za pomoc, net-log.txt net-log -TA.txt
  13. Loiosh

    Problemy z połączeniem

    Witam, na początek dwa pliki: OTL: http://wklej.org/id/869352/ Extras: http://wklej.org/id/869354/ Problem polega na tym, iż nie mogę korzystać z aplikacji EA Origin(aplikacja podobna do Steam, łączy się z netem z poziomu aplikacji). Później zauważyłem, że brak jest również możliwości aktualizacji niektórych programów (z poziomu aplikacji), generalnie tak jakby w przypadku niektórych czynności coś blokowało połączenie z internetem. Problemów z przeglądaniem stron nie ma żadnych (chociaż zauważyłem, że IE nie działa, nie wiem dlaczego, ale jako, że używam FF nie spędzało mi to snu z powiek). Byłbym wdzięczny za każdą pomoc, która uchroni mnie przed reinstalką systemu, Próbowałem coś działać sam i tak trafiłem tutaj. Jak nikt mi nie pomoże będę grzebał dalej, ale liczę, że ktoś może ogarnie w czym problem. Jeżeli mogę cokolwiek dorzucić co by pomogło, to tylko poproszę o informację.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...