Skocz do zawartości

KasztanowyJim

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Pstryknąłem włącz/wyłącz na routerze. Jakoś długo i wnikliwie tego nie badałem, ale na obu komputerach internet był
  2. Panowie, to jest totalny hicior: po resecie ZADZIAŁAŁO! Jak to możliwe? i czy nie jest to w jakiś sposób tymczasowe - nie będę miał podobnych niespodzianek ? ) EDIT: Po restarcie routera Acer załapał i nie chce zapeszyć, ale wydaje się, że wszystko działa. Wielkie dzięki za cały poświęcony czas i wysiłek !
  3. Raport net-log z drugiego komputera. Ponadto na innym forum ktoś napisał coś takiego: (średnio to rozumiem, ale chyba coś pokrywa się z Twoim pomysłem) Dzięki za pomysł - faktycznie, z tą siecią mogę się połączyć. net-log.txt
  4. W tray'u wygląda to tak: Poza tym nie mam żadnych komunikatów. Screen z inSSIDer'a: Moja sieć to: wvnet-AE7D24
  5. Zaraz dołączę screen. W tray'u pojawia się ikonka podłączenia do sieci, z tym że ma mały wykrzyknik w zółtym trójkącie, Zaraz też dołożę screen. Ponadto ktoś powiedział, żebym wpisał w konsolę polecenie ping 127.0.0.1. Oto rezultat:
  6. Niestety po wykonaniu powyższych instrukcji nie widać żadnych zmian,
  7. Mam drugiego, starszego laptopa i z nim nie było żadnych problemów z połączeniem - pan z vectry przyszedł, zamontował router, a po kilku godzinach bez problemu połączyłem się z internetem poprzez starego lenovo. Z kolei pan w informacji twierdził, że do routera można podłączyć dwa komputery. Wcześniej jednocześnie podłączone były laptop lenovo i telefon lub kindle. Nie chciałbym się też bawić w ciemno z ustawieniami routera, bo nie znam się zbyt na tym i nie chciałbym pozbawić się całkiem internetu. Poczekam na jakieś dalsze wskazówki.
  8. Wrzucam raport. Dzięki za zainteresowanie tematem net-log.txt
  9. Kupiłem laptopa ACER Travel Mate model TM5760Z (specyfikacja). Zainstalowałem na nim Windows 7 Professional 32-bit. Po wgraniu podstawowych sterowników (chipset etc.) zainstalowałem sterownik do karty sieciowej Broadcom 802.11n ze strony producenta. W menedżerze urządzeń sterownik wyświetla się jako zainstalowany poprawnie, karta widzi sieci bezprzewodowe dostępne w moim domu. Łączę się ze swoją domową siecią (dostawca Vectra, model routera Cisco EPC3925, w sieci może być do 2 komputerów - inny laptop łączy się bez problemu i można normalnie korzystać z internetu) - po połączeniu nie ma jednak internetu w żadnej z przeglądarek, wyświetla się komunikat 'brak dostępu do internetu'. Oto co wyświetla się po wpisaniu w terminalu ipconfig/all: Starałem się poradzić sobie sam na podstawie już istniejących postów na forach, niestety poległem. Nie wykluczam że to wina sterownika lub jego braku, ale podejrzewam jakiś myk z routerem, na czym za bardzo się nie znam. Dodam też, że nie wiem jak dostać się do konfiguracji routera (nie mam do niego żadnej książeczki, na pudełku też nie jest podane IP). Będę bardzo zobowiązany za pomoc z moim problemem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...