Kupiłem laptopa ACER Travel Mate model TM5760Z (specyfikacja). Zainstalowałem na nim Windows 7 Professional 32-bit. Po wgraniu podstawowych sterowników (chipset etc.) zainstalowałem sterownik do karty sieciowej Broadcom 802.11n ze strony producenta. W menedżerze urządzeń sterownik wyświetla się jako zainstalowany poprawnie, karta widzi sieci bezprzewodowe dostępne w moim domu. Łączę się ze swoją domową siecią (dostawca Vectra, model routera Cisco EPC3925, w sieci może być do 2 komputerów - inny laptop łączy się bez problemu i można normalnie korzystać z internetu) - po połączeniu nie ma jednak internetu w żadnej z przeglądarek, wyświetla się komunikat 'brak dostępu do internetu'.
Oto co wyświetla się po wpisaniu w terminalu ipconfig/all:
Starałem się poradzić sobie sam na podstawie już istniejących postów na forach, niestety poległem. Nie wykluczam że to wina sterownika lub jego braku, ale podejrzewam jakiś myk z routerem, na czym za bardzo się nie znam. Dodam też, że nie wiem jak dostać się do konfiguracji routera (nie mam do niego żadnej książeczki, na pudełku też nie jest podane IP). Będę bardzo zobowiązany za pomoc z moim problemem.