Skocz do zawartości

komodo

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. To zostaje mi czekanie aż przyjdzie reklamacja i może to naprawią, bo niby od marca ma być ok i narazie będe grał sobie tylko w weekendy . Dzięki za pomoc
  2. a powiedz mi czy mogę jakoś zrobić żebym nie odczuwał tak mocno utraty pakietów w battlefield 3 ?
  3. A jest jakiś sposób na to żeby ta utrata pakietów nie była odczuwalna ? No bo nie da się w nic przez internet grać bo lagi co 10 sekund. Jedynie w nocy mogę sobie pograć tak o 1-3. A ci z UKE co mogę zrobić odnośnie utraty pakietów i co mam im powiedzieć, bo nigdy tam nie dzwoniłem dlatego nie wiem.
  4. http://www.orange.pl/kid,4000377186,id,1244000016,title,Kiedy-wkoncu-zostanie-naprawiona-usterka-z-utrata-pakietow-na-slasku-,forumthread.html
  5. W tym orange są sami idioci ... Dodzwoniłem się, mówie że dzwonie już któryś raz z koleji w sprawie utraty pakietów i że problem jest po ich stronie, że pakiety tracą się na ich pierwszym węźle, pytam się czy podać adres ip tego węzła, no to dostaje odpowiedź że u nich wszystko jest ok, nie ma żadnej awarii, a u mnie byli technicy i też nic nie stwierdzili i kazała mi ustawić inne adresy DNS. Mieszkam na śląsku i widziałem temat na forum orange że sporo osób ze śląska też ma ten problem, a jeszcze więcej pewnie nie wie, bo gdy nie gra sie w nic przez internet, to jest to nie zauważalne. Z tego co tam wyczytałem to niektórych tak jak mnie zapewniają że wszystko jest ok, niektórym mówią że problem zniknie od marca. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać, bo z nimi to nic nie moge załatwić. Jak chce sobie pograć to musze grać od 1 w nocy a że chodze do szkoły to jedynie mogę w weekend pograć.
  6. Ok, zaraz będe dzwonić . Tak próbowałem już u siebie wszystkich możliwości.
  7. A mógłbyś mi napisać, co mam powiedzieć na infolinii ? Bo dzwoniłem tam w ostatnim tygodniu 4 x, monterzy byli i nic nie stwierdzili, a że nie znam się na tym od strony technicznej, to też mi ciężko im wytłumaczyć, bo ja mówie im że to przez nich, a oni że od nich wszystko w porządku i taka gadka. Na 5 rozmów, tylko raz gościu stwierdził że faktycznie pakiety uciekają, ale on widzi tylko ostatnie 24h w logach.
  8. Pierwszy węzeł dostawcy to serwerownia ? Czy puszka na słupie ? No kabelki raczej sprawne, nic nie było przy nich majstrowane.
  9. Oto skan z Net-Logu : net-log.txt
  10. Siemka, posiadam Orange Freedom 2mb, router netgear wgr614, z którego internet kablem leci do PC a wifi do lapka. Problem wygląda tak że od stycznia trace pakiety na obu komputerach, w godzinach 1-3 w nocy trace mniej pakietów, ale w godzinach 15-22 utrata pakietów jest rzędu 10%-13%. Sprawdzałem inny router i pakiety też uciekały. Dzwoniłem do Orange kilka razy, byli monterzy i stwierdzili że wszystko ok. Złożyłem tydzień temu reklamacje, więc za max. 3 tyg dostane w pisemnej formie wyjaśnienie, jednak obawiam się że też napiszą że jest wszystko w porządku i sprawe zamkną. Komputer przeskanowałem, nic nie ma . Próbowałem z wyłączoną zaporą, ale bez zmian. Na speedteście ping wynosi 39, prędkość pobierania 1,5 mb, a prędkość wysyłania 0,25 . Gdy wpisuje w konsoli ping 192.168.0.1 to pakiety dochodzą z PC poniżej 1 sekundy, 0% straty. Jeżeli chcecie jakieś skany to pisać z czego to wrzuce, zależy mi na naprawieniu tego bo nie moge sobie w nic pograć, no bo przy stracie rzędu 10 pakietów na 100, mam laga co 10 sekund.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...