Skocz do zawartości

Asia

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Asia

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. ok a czy jesteś w stanie mi powiedzieć co z tym dyskiem się stało/co tutaj nie działa?
  2. Hej Mam problem z dyskiem (Seagate Pipeline HD.2 ST31000322CS 1TB), który znajduje się w rejestratorze wideo. Dysk jest nowy zakupiony wraz z rejestratorem i kamerami jakieś 3 mc temu. Z tego co widzę to jest z nim źle. Nie wiem dlaczego praktycznie nowy dysk po tak niedługim czasie przestaje działać i czy idzie coś zrobić z nim jeszcze?
  3. Ok, dziękuje za pomoc i poświęcony czas
  4. Jest różnica czy Victoria działa na działającym systemie czy z pendrive na minixp?
  5. Z muzyka jest okej, chociaż CrystalDiskInfo pokazuje nienaprawione sektory
  6. Było z 25 Ponowny skan (załącznik), błędów nie ma są tylko jakieś 4 "warning"
  7. Zmniejszyłam jednak i tak czekam 4 minuty z każdym błędem, wiec pewnie to po prostu inne błędy.
  8. Ponowna próba - przy opcji remap program zatrzymuje się przy pierwszym napotkanym błędzie (chyba ze trzeba czekać dłużej jak kilka minut za naprawa 1 błędu?). Może w takim razie "erase" cały dysk? Dane są skopiowane, system i tak nie startuje wiec chyba można użyć tej opcji? Edit: po jakimś czasie ruszył dalej wiec proces zatrzymałam i puściłam od nowa by sprawdzić czy LBA 4009823 pokazuje błąd jednak przeszło bez błędu. Zastanawiam się tylko nad tym jeśli skanowanie rusza dalej po tych 240 sekundach gdzie jest ustawione w opcjach jako "time out" to jakim cudem on to naprawia? Czy zmniejszenie opcji time out cos da?
  9. Przy opcji remap aplikacja jakby się zacięła przy opcji "erase" niby przeszło Wykonane czynnosci w mhdd: 1. erase 2. erase aby sprawdzić 3. remap W Victorii tez jest okej
  10. Może czas po porostu odpuścić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...