
Asia
Użytkownicy-
Postów
157 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
ok dziękuje
-
ok a czy jesteś w stanie mi powiedzieć co z tym dyskiem się stało/co tutaj nie działa?
-
Hej Mam problem z dyskiem (Seagate Pipeline HD.2 ST31000322CS 1TB), który znajduje się w rejestratorze wideo. Dysk jest nowy zakupiony wraz z rejestratorem i kamerami jakieś 3 mc temu. Z tego co widzę to jest z nim źle. Nie wiem dlaczego praktycznie nowy dysk po tak niedługim czasie przestaje działać i czy idzie coś zrobić z nim jeszcze?
-
Ok, dziękuje za pomoc i poświęcony czas
-
Tak to wygląda:
-
Jest różnica czy Victoria działa na działającym systemie czy z pendrive na minixp?
-
Z muzyka jest okej, chociaż CrystalDiskInfo pokazuje nienaprawione sektory
-
Było z 25 Ponowny skan (załącznik), błędów nie ma są tylko jakieś 4 "warning"
-
Zmniejszyłam jednak i tak czekam 4 minuty z każdym błędem, wiec pewnie to po prostu inne błędy.
-
Ponowna próba - przy opcji remap program zatrzymuje się przy pierwszym napotkanym błędzie (chyba ze trzeba czekać dłużej jak kilka minut za naprawa 1 błędu?). Może w takim razie "erase" cały dysk? Dane są skopiowane, system i tak nie startuje wiec chyba można użyć tej opcji? Edit: po jakimś czasie ruszył dalej wiec proces zatrzymałam i puściłam od nowa by sprawdzić czy LBA 4009823 pokazuje błąd jednak przeszło bez błędu. Zastanawiam się tylko nad tym jeśli skanowanie rusza dalej po tych 240 sekundach gdzie jest ustawione w opcjach jako "time out" to jakim cudem on to naprawia? Czy zmniejszenie opcji time out cos da?
-
Przy opcji remap aplikacja jakby się zacięła przy opcji "erase" niby przeszło Wykonane czynnosci w mhdd: 1. erase 2. erase aby sprawdzić 3. remap W Victorii tez jest okej
-
Może czas po porostu odpuścić
-
To samo niestety
-
O jaki opis chodzi?
-
Załaczniki