Skocz do zawartości

pupil

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pupil

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 1987-10-29

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Grudziądz
  1. Chyba rozwiązałem problem wygooglałem w necie podobny problem innego użytkownika polegał on na tym, że oba podłączone routery miały domyślnie ten sam adres Ip to powodowało konflikt i utrate połączenia z internetem. Zmieniłem adres ip w wew. routerze odpowiednio go skonfigurowałem oraz dodoatkowo na zew. routerze zmieniłem opcję ADSL PPPOE na PPPOA jak doradzili mi konsultanci z neo. Narazie wszystko śmiga poczekam do jutra zobacze co się będzie działo jak problem nie zostanie rozwiązany to będę Cię dalej męczył xD hehe
  2. Cat.5e. Wszystkich komputerów tak jak na schemacie który zamieściłem na początku tematu. Jeśli wina kabala tak jak Pan sugeruje to tylko jeden mógłby szfankować a nie ma dostępu do neta na wszystkich stajach .. Dzięki za instrukcje
  3. 1.Jeśli chodzi o kategorię kabla to wybacz ale nie mam pojęcia... ja nie zakładałem sieci. A gdzie to można sprawdzić?? 2. 35 + 10 +5 + 20= 70 metrów 3.Jak się łączę? najczęściej kablem ethernet ... 4. oto mój log: Badanie fixitpc.pl [194.109.6.97] z 32 bajtami danych: Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=87ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=776ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=863ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=1436ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=320ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=1106ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=1494ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=1087ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=292ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=86ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=265ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=627ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=432ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=931ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=553ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=1242ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=562ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=291ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=388ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=277ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=1151ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=803ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=716ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=380ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=682ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=686ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=1036ms TTL=55 Odpowied« z 194.109.6.97: bajt˘w=32 czas=368ms TTL=55 Miedzyczasie wezwałem pomoc od serwisu neostrady bo tym razem i coraz częściej rozłączało mi internet ale na wszystkich stacjach podłączonych do internetu... rozłącza mnie co około 5-15 min, a czasami można siedzieć godzinami i nic się nie dzieje. Pan serwisman powiedział że problem tkwi w routerze od nich sygnał dochodzi i jest dobry. Niestety na moją prośbę o poprawne skonfigurowanie routera albo zresetowanie go Pan mi odpowiedział że sie na tym nie zna i trzeba wezwać informatyka. Czytać diody na routerze też potrafię . Gdy zaczyna przerywać zapala się czerwona dioda na samej górze a dioda od Dsl jest cały czas włączona. Kilka razy zbierałem się do pisania tego posta i znowu diconnect ... . Pan serwisant wpisywał w cmd. comendę netstat i mówił że powinny być max 5 linijek .. u mnie jest koło 30 ... czyli jest źle .. ;/
  4. Połączenie kablem fast ethernet i bezprzewodowo jest to samo. Gdy nie mialem jeszcze routera w tym pokoju bylo to samo, na innnych stacjach jest dostęp do internetu a tutaj mi przerywa. Może mam kabel uszkodzony, ale to przeciez nie bylo by wogóle sygnału. Może spróbuje w modemie zmienić kolejność podłączenia kabli i zobacze co się będzie działo.
  5. Zakupilem taki sam router podlączylem i wsztstko prawie git... Chodzi o to ze ma dość slaby sygnał i często przerywa mi połaczenie z internetem. Przed założeniem routera bylo podobnie. Czy można jakoś wzmocnić sygnał internetu??? Od modemu do routera w pokoju na parterze mam dość sporą odległość okolo 35 metrów.
  6. ok wiem że najwiecej się naucze jak bedę próbował metodą prób i błedów jak bede miał jakieś pytania to zwrócę się do Was o pomoc xD
  7. Ok ale jeśli podepne kolejny router pod router to bedzie to działać od razu czy trzeba jakos skonfigurować adresy... ip czy cos w tym stylu ? Mógłbym na przykład kupić taki sam jak mam obecnie tak?
  8. Witam wszystkich. Schemat swojej sieci dołączam w załączniku (A). Modem który posiadam to Linksys WAG54GS. Chciałbym rozdzielić jednen kabel od modemu ( jak widać na schemacie tak bym mógł korzystać z internetu na 2 komputerach. "Urządzenie" chciałbym aby miało minimalnie 2x porty ethernet + wifi zasięg nie musi być duży. Chciałbym też żeby obsługiwało wifi 802.11n. Niestety nie znam się na sieciach i dlatego zwracam się do WAS o pomoc w doborze odpowiedniego urządzenia i późniejszej instrukcji instalacji.
  9. Dzięki za Wasze odpowiedzi właśnie zamówiłem Vx Nano.. pozdro EDIT: podobno nie ma przycisku na rolce to prawda ?? właśnie wyczytałem...
  10. Witam wszystkich Mam zamiar kupić nową bezprzewodową myszkę do laptopa (150zł +20max), zastanawiałem się jaka opcja byłaby najlepsza czy optyczna/laser czy bluetooth/wireless ?? Proszę o poradę znalazłem kilka godnych uwagi produktów ale może Macie jakieś inne propozycje sprawdzone produkty/marki. Chcaiłbym żeby miała 4/5 programowalne przyciski, a to są moje propozycje: 1.Mysz Microsoft Wireless Mobile Mouse 6000 BlueTrack 2.Logitech VX Nano Cordless Mouse 3.Microsoft Bluetooth notebook mouse 5000 4.Microsoft Wireless Mobile Mouse 4000 BlueTrack 5.Microsoft Explorer Mini Mouse Pozdrawiam
  11. Witam ponownie. Problem już sie nie pojawia i laptop śmiga .... ale...Sprzęt wysłałem do naprawy 14.06 wrócił 17.06. Jeśli chodzi o firmę kurierską z którą współpracuje Asus wszystko ładnie, szybko i profesjonalnie. Natomiast jeśli chodzi o serwis to pozostawia wiele do życzenia... Po dostarczeniu lapka do serwisu i diagnostyce jak napisali w regulaminie powinni zadzwonić i powiedzieć co jest nie tak i co zamierzają z tym robić (klient powinien wiedzieć co się dzieje z jego sprzętem co nie ?!). Jak się okazało nikt nie zadzwonił i dostałem paczkę 17.06. Starciłem wszystkie dane na lapku bo okazało się że dysk nawalił i włożyli nowy. Dobra to jeszcze potrafię zrozumieć bo napisali że nie odpowiadają za utracone dane i że trzeba zrobić kopię przed wysłaniem ( czego nie mogłem zrobić naturalnie bo komp nie działał heh). Żyjemy w Polsce a raporty naprawy przysyłają po ang. LOL wtf ?? Nie każdy klient musi znać angielski !! Najgorsze jest to że dając sprzęt do serwisu mamy nadzieję że idzie w ręce profesjonalistów a okazuje się że to h***. Po wstępnym odpakowaniu paczki przy kurierze nie stwierdziłem uszkodzenia, niestety dokładnie nie sprawdziłem i to był mój błąd!!! W serwisie rozwalili mi baterię od laptopa i żebym tego nie zauważył cwanie zostawili baterie w laptopie a nie w pudełku na wierzchu jak ja to zrobiłem wysyłając do nich. Połamane są plastikowe zaczepy od baterii nie wiem jakim to trzeba być debilem i chamem żeby zrobić coś takiego. Dzwoniąc do nich ponownie pan stwierdził że to niemożliwe żeby do tego doszło w serwisie bo na pewno by to wymienili grrrrrrrr..... Jak tu się nie zdenerwować dajesz sprzęt do naprawy jedno naprawią a drugie rozp*****
  12. update dla windowsa xp ?? ale ja mam vistę.. pisałem Dodano Dzięki wielkie Tyrol za tak szybką odpowiedź i pomoc zobaczymy co powiedzą w serwisie i jak długo będę czekał Pozdrawiam
  13. Dzięki wielkie za tak szybko odp. jaka sygnatura dokładnie to była to nie pamiętam 2 razy mi się to wyświetliło nie wiedziałem że może to być aż tak istotne :/. Jak przeszukiwałem internet okazało się że nie jest to tak rzadki problem. Niby kupuję się nowy sprzęt a od początku są z nim problemy, choćby z nagrywarką, niby naprawili a nadal to samo 1/3 płytek nagra się dobrze. Myślałem że Asus jest dobra firmą heh Czyli sugerujesz aby lepiej nie wspominać o blue screenach tak? nic z grafiką nie kombinowałem.. a co to jest KB932596 ?? zielony jestem wybacz
  14. Witam wszystkich serdecznie! Jak w tytule napisałem mój Asus K70IO nie chce się włączyć po wciśnięciu przycisku power słychać że chodzi wiatrak, hdd i próbuje czytać z dvd świeci sie też dioda od zasilania ale monitor nie chce się załączyć. Laptop oczywiście jest na gwarancji ma niecałe 9 miesięcy. Przed awarią podczas codziennego używania laptopa wyskoczył blue screen podobny do tego: Blue screen Następnie komputer się zresetował po ponownym włączeniu zaraz po załadowaniu windowsa (vista 34) pojawił się ponownie blue screen ale tym razem komputer się zwiesił (.."dumping physical memory to disk: ..." nie doszło do końca do 100 a chyba powinno bo za 1 razem doszło ) po 30 min postanowiłem wyłączyć go ręcznie. Jak się okazało Lapek już się nie włączył . Po kilkunastu próbach włączenia go dałem sobie spokój i szukam odpowiedzi na moje pytania: 1. Co mogło być tego przyczyną? (wiem że mogą być różne źródła tegoż błędu, głównie chodzi mi o to jak gadać w serwisie żeby mnie nie zrobili w h..a hehe i nie przegadali że to z mojej winy niby i nie podlega to gwarancji .. ) 2. Jeśli przyczyną mogło być oprogramowanie (np.vista albo jakieś stery) czy mam w serwisie mówić o blue screenach? Czy lepiej powiedzieć że komp po prostu nie włączył się ponownie. Jeśli chodzi o kwestie znajomości na kompach mam spore tyły i proszę nie ubliżać mi z tego tytułu. Będę ogromnie wdzięczny jeżeli ktoś potrafi odpowiedzieć na moje pytania. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...