Witam serdecznie. Po właczeniu komputera i pojawieniu się pulpitu powitał mnie komunikat "Eksplorator Windows przestał działać".I to wszystko , żadnych ikon na pupicie, nic.
Zresetowałem komputer i sytuacja z komunikatem sie powtórzyła. Uruchomiołem komputer w trybie awaryjnym, ale znów powitał mnie dobrze znany komunikat.
Zrobiłem "Przywracanie systemu" i udało się uruchomic wszystko aczkolwiek okno z powyzszym komunikatem pojawiło sie,ale wydaje się ,ze póki co wszystko działa. Obawiam się,ze przy zresetowaniu komputera problem powróci.
Bardzo prosze o spojrzenie na zamieszczone logi i pomoc z ewentualnym problemem.
Results of screen317's Security Check version 0.99.69 Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled) Internet Explorer 10 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` Avira Desktop Antivirus up to date! `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` JavaFX 2.1.1 Java 7 Update 21 Java version out of Date! Adobe Flash Player 11.8.800.94 Adobe Reader 10.1.7 Adobe Reader out of Date! Mozilla Firefox (22.0) Mozilla Thunderbird (17.0.7) ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Avira Antivir avgnt.exe Avira Antivir avguard.exe Comodo Firewall cmdagent.exe Comodo Firewall cfp.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: ````````````````````End of Log``````````````````````
Extras.Txt
OTL.Txt
GMER.txt