Witam.
 
	Problem mój polega na tym ze spora część plików .exe chwilę po uruchomieniu przestaje odpowiadać i jest zamykana kończąc logiem systemowym "Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll" 
	Niektóre z niedziałąjących aplikacji :: adwcleaner,gmer,HWiNFO32,Autoruns,OTL,WFmag. (FRST działa) 
	Systemem zajmuję się zdalnie bo komputer jest daleko.Przez użytkowników zostałem poinformowany że "dostaliśmy załącznik w poczcie na którego zareagował ESET" . Niestety nie dysponuję już logami eseta. 
	Kroki jakie zostały podjęte w ciągu kilku dni od zdarzenia: 
	- skan ESET Endpoint Security (bez śladów infekcji) 
	- skan Anti-Malware (bez śladów infekcji) 
	- sfc /scannow (brak naruszeń) 
	- deinstalacja / instalacja ESETa 
	- Ccleaner (naprawa błędów w rejestrze itp) 
	- odinstalowanie drukarek i urządzeń do zera 
	- Zainstalowano: Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable 
	- czyszczenie pliku hosts 
	- zakładanie nowego konta (admin,standardowy) 
	Wszystko bez skutków , jedyny wyjątek to tryb awaryjny w którym wszystko działa poprawnie. 
	 
	W logach aplikacja :: RemoteAgent.exe i skrypt Starts.js są mojego autorstwa 
	 
	Pozdrawiam i proszę o pomoc
 
	 
 
FRST.txt 
Addition.txt 
Shortcut.txt