Skocz do zawartości

Mateusz88

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz88

  • Tytuł
    Użytkownik

Ostatnie wizyty

1 114 wyświetleń profilu
  1. Witam Państwa. Chciałbym dowiedzieć się lub poznać niezbite dowody ukazujące, że program Driver Booster z firmy IOBIT to program typu BLOATWARE wykradający dane użytkownika z PC zamiast wysyłać tylko informacje dotyczące posiadanego sprzętu. Mówię o tym programie: - Oficjalna strona: https://www.iobit.com/en/driver-booster.php - Opis ze strony INSTALKI.pl: https://www.instalki.pl/programy/download/Windows/zarzadzanie_sterownikami/Driver_Booster.html Dostałem informację od paru ludzi programistów, że ten program łącząc się z bazą serwera IOBIT aby pobrać sterowniki, wysyła także inne prywatne dane użytkownika do serwera IOBIT - czy to prawda? Jak można to sprawdzić? Potrzebuję niezbitych dowodów. Czytałem na internecie, że można "nasłuchać" program jak korzysta z internetu aby sprawdzić czy jest telemetria czy nie, za pomocą sprawdzania pakietów - czy tak da się sprawdzić ten program? Jeśli nie to jakim sposobem sprawdzić ten progam czy ten program jest bezpieczny czy niezbiepieczny? Potrzebuję tego, ponieważ już nie wiem której stronie wierzyć - z jednej strony mówią, że program jest 100% bezpieczny i używają go kilka lat i nigdy nic się nie stało, a druga strona ludzi twierdzi, że nigdy nie poleciłaby tego programu nikomu, ponieważ to BLOATWARE ale nie chcą podać żadnych dowodów na potwierdzenie swojej tezy, że to BLOATWARE. Czy mozecie Państwo podać mi niezbite dowody lub możliwości sprawdzenia wyżej wymienionego programu? Niektórzy ludzie twierdzą, że nie da się tego sprawdzić czy program wysyła prywatne dane bez zaglądania w kod źródłowy - to prawda? Czekam na odpowiedzi od Państwa, Pozdrawiam serdecznie, Don.
  2. Po zakupie laptopa i sprawdzeniu temperatur w lutym 2017 miałem takie temperatury: https://technologicznie.it/Thread-Czy-zbyt-niskie-temperatury-mog%C4%85-uszkodzi%C4%87-laptopa
  3. Teraz wyłączyłem na godzinę laptopa, popryskałem sprężonym powietrzem tył laptopa w dziurki od wywiewów i teraz temperatura jest taka: Ktoś mi powiedział, że ten dysk nie ma pomiaru temperatury dlatego jej wartość jest z sufitu. Czy to prawda??????????
  4. Witam, Jestem posiadaczem laptopa ACER Aspire VX5-591G (https://www.acer.com/ac/pl/PL/content/support-product/7094?b=1&pn=NH.GM2EP.002) od lutego 2017 roku. Ostatnio z ciekawości za pomocą programu Speccy i SpeedFan sprawdziłem temperaturę pracy podzespołów i zauważyłem, że mój dysk ADATA SU800NS38 pracuje cały czas z temperaturą 75 stopni nawet w spoczynku!! Czy jest to normalne? Czekam na Państwa propozycje co robić, Pozdrawiam. Screen z programu HWINFO
  5. Witam Państwa, Powracam z rozwiązaniem problemu. Pisałem tutaj, pisałem na elektrodzie, pisałem do Acera - niestety nikt nie potrafił mi pomóc.. Acer zamiast dać jakąkolwiek radę, polecił spakować mi laptop i wysłać go do serwisu... Pozdrawiam wsparcie techniczne Acer ;-) Ale do rzeczy! Oficjalna wersja sterownika dla karty graficznej zintegrowanej Intel HD 630 dla laptopa Acer Aspire VX5-591G na stronie ACER to wersja 21.20.16.4526 z dnia 21 grudnia 2016 roku - czyli wersja przestarzała (do sprawdzenia tutaj: https://www.acer.com/ac/pl/PL/content/support-product/7094?b=1&pn=NH.GM2EP.002). Cały czas Windows 10 x64 Home aktualizował mi automatycznie sterownik od tej zintegrowanej karty przez co występowały wcześniej wymienione problemy czyli zamrażanie pulpitu po załadowaniu Windows'a 10 i wejściu na pulpit. Aby naprawić problem należy: Wyłączyć automatyczne aktualizacje Windows 10. Następnie ściągnąć program do całkowitego usuwania sterowników graficznych o nazwie Display Driver Uninstaller v17.0.8.6 (na dzień 11.06.2018) Ściągnąć najnowszą wersję sterownika dla karty Intel HD 630 z oficjalnej strony Intel'a w formacie ZIP stąd --> https://downloadcenter.intel.com/download/27847 i wypakować najlepiej na pulpicie (wersja 24.20.100.6136 na dzień 11.06.2018) Przechodzimy w tryb awaryjny i uruchamiamy DDU v17.0.8.6 i usuwamy całkowicie sterownik Intel HD 630 ale bez restartowania laptopa! Przechodzimy w Menedżer Urządzeń, rozwijamy Karty Graficzne, wybieramy kartę Intel HD i aktualizujemy sterownik graficzny podając folder ze sterownikami który wcześniej ściągneliśmy z oficjalnej strony Intel'a Po instalacji sterowników restartujemy laptop i czekamy aż się uruchomi. Możemy włączyć ponownie aktualizacje automatyczne Windows'a 10. Problem rozwiązany! Tutaj potwierdzenie, że karta Intel HD 630 w końcu działa i renderuje/generuje obrazy po zastosowaniu mojej metody --> https://www.passmark.com/baselines/V9/display.php?id=103597225518 DLACZEGO POBIERAMY STEROWNIK W FORMACIE ZIP? Nie wiem dlaczego ale akurat w przypadku mojego laptopa, gdy ściągnę wersję EXE i zainstaluję sterownik z menu Intela to po restarcie znowu występują problemy w postaci błędu załadowania sterownika ekranu lub zamrożenie pulpitu. Nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Jedynym sposobem poprawnego zainstalowania sterowników dla karty graficznej Intel HD 630 jest tak jak opisałem powyżej czyli w trybie awaryjnym przez Menedżer Urządzeń.
  6. Coś jest ewidentnie nie tak z moją zintegrowaną kartą graficzną Intel HD 630. Zauważyłem to na podstawie MOVIE MAKER 2012 gdzie całkowicie nie pokazuje mi podglądu filmu, ani po wygenerowaniu filmu, cały film jest czarny, tylko dzwiek jest. Tak samo wykonałem Benchmark całego laptopa za pomocą programu PassMark PefrormanceTest 9.0 i całkowicie test grafiki 2D, która jest generowana przez kartę graficzną zintegrowaną Intel HD 630 - test nie został wykonany bo karta nie dała rady nic wygenerować.... Czyżby uszkodzenie karty zintegrowanej? Poniżej zamieszczam screeny z informacjami: (Na zamieszczonej na screenie wersji sterownika laptop działa w miarę stabilnie, jednak gdy zainstaluję najnowszy sterownik ze strony producenta dla Intel HD 630, ekran zamraża się po wejściu na pulpit po uruchomieniu komputera lub całkowicie pada sterownik i cały pulpit jest czarny i tylko widać sam kursor, nic więcej - mogę nagrać film jeśli trzeba).
  7. Po zainstalowniu najnowszej wersji sterowników ze strony Intela, po wejściu na pulpit po załadowaniu Windowsa występuje zamrożenie systemu bądz całkowicie pada sterownik od ekranu. Więc podejrzewam, że chyba jest uszkodzona zintegrowana karta graficzna. Jak to mogę sprawdzić?
  8. BIOS zaktualizowany do najnowszej wersji juz dawno. Na razie zablokowalem mozliwosc instalowania innego sterownika przez Windows Update jednak to troche dziwne zebym nie mogl zainstalowac oficjalnego sterownika Intel HD 630... :-( Może karta graficzna uległa uszkodzeniu?
  9. Witam, Od niedawna coś nie tak dzieje się z moim laptopem Acer Aspire VX5-591G (https://www.acer.com/ac/pl/PL/content/support-product/7094?b=1&pn=NH.GM2EP.002) Od jakiegoś czasu gdy sterowniki od Intel HD 630 same się zaktualizują, mój laptop po załadowaniu Windowsa 10 PRO x64 i po wejściu na pulpit zamraża się i nic nie można zrobić oprócz restartu... CTRL+ALT+DEL nie reagują, nic nie reaguje, myszka nie reaguje... jedyne co mogę wtedy zrobić to wyłączenie komputera za pomocą przycisku. Jedyną naprawą jest przejście w tryb awaryjny, usunięcie sterowników od karty graficznej Intel HD 630 i zrestartowanie komputera. Windows wtedy sam nadpisze sterowniki dla karty graficznej i jest OK - czyli karta Intel HD 630 najlepiej działa bez żadnych problemów na tych sterownikach: Jednak po jakimś czasie, nie wiem jakim cudem ale Windows sam aktualizuje mi sterowniki i znowu powtarza się ta sama sytuacja.... jak naprawić ten problem? Dziś formatowałem sprzęt i zainstalowałem ponownie Windowsa 10 Pro x64 i nic więcej więc nie wiem czy logi potrzebne skoro to świeża instalka Windowsa. Jeśli jednak trzeba, proszę dać mi znać pisząc posta. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź, Mateusz.
  10. Groszku, nie ważne czy ciężko czy nie - zrobię wszystko co trzeba aby przywrócić działanie usługi. Prosze mi tylko mówić co mam robić i będę to robić. Niestety nie mam już właśnie przywracania systemu.
  11. Groszku, poza tym już calkowicie odinstalowałem wszystkie programy optymalizujące. Możesz mi powiedzieć jak mam użyć tego Process Monitora i co mam tutaj na forum dać??? Lub może lepiej powiedz mi jak odisntalowac całkowicie łatkę FALL CREATORS UPDATE ponieważ jestem na 80% pewien że to wina tej aktualizacji.
  12. Groszek, dzięki za komentarz ale czemu masz takie zdanie o programach optymalizujących? Nie wszystkie są złe, np. ASC używam od ładnych 8 lat i jestem zadowolony, wiem co on dokładnie robi i jak działa i akurat w 100% pomaga.
  13. @Miszel03 @Groszexxx @picasso - ściągnąłem najnowsze aktualizacje Windows 10 mając nadzieję, że naprawią problem z usługą WinHTTP jednak nic się nie poprawiło. Sprawdziłem jeszcze raz program Advanced SystemCare 11 od iObit i zobaczyłem, że tryb TURBO blokował mi usługę WinHTTP!!! Odznaczyłem tę opcję, wyłączyłem tryb TURBO, a nawet odinstalowałem całkowicie program ASC, zrestartowałem sprzęt, jednak problem nie ustąpił - dalej nie mogłem włączyć usługi WinHTTP i Pomoc IP. Więc postanowiłem włączyć je ręcznie przez edytor rejestru. POMOC IP miała już ustawioną wartość na 2 czyli Automatyczna, natomiast zmieniłem z 4 na 2 wartość w WinHTTP. Gdy zrestartowałem laptopa, nie uwierzycie co się stało! :-) Całkowicie wywaliło mi sterowniki od dźwięku!!!!! Dlaczego włączenie funkcji WinHTTP wywala mi sterowniki od dźwięku??? Także po włączeniu usługi WinHTTP czyli ustawieniu w rejestrze wartości 2 w START, laptop strasznie zwolnił, zaczęły wyskakiwać różne problemy i crashe aplikacji jak Mozilla Firefox, Thunderbird itd. - ogólnie cały laptop zaczął chodzić strasznie wolno jakby zamienił się w jakiegoś żółwia!! Dziwne, bardzo dziwne, że tak się dzieje gdy ręcznie włączę usługę WinHTTP. Proszę jeszcze spojrzeć na screenshoty które wykonałem podczas działania laptopa z włączoną usługą WinHTTP - na tych screenach widać różne dziwne komunikaty! : Zdjęcia wszystkie w najlepszej jakości tutaj ---> https://imgur.com/a/QBBy4
  14. Hey Miszel, rozmawiałem z paroma moimi znajomymi i wszyscy mieli ten sam problem co ja czyli po zainstlaowaniu najnowszej aktualizacji Windows 10 Fall Creators Update rozpieprzyło im całkowicie system i też powyłączało usługi jak u mnie dotyczące proxy. Niestety oni nie byli tak cierpliwi jak ja i zainstalowali ponownie od nowa system i problem ustąpił. Jednak ja mam zbyt dużo ważnych rzeczy na moim służbowym laptopie i nie chcę formatu robić. Czy istnieje jakiś inny sposób na przywrócenie działania tychże usług? Może jakoś da się odinstalować ten update i jeszcze raz zainstalować go ponownie lub całkowicie zablokować ten update? Czekam na propozycje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...