Skocz do zawartości

dariahexe

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dariahexe

  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć:
    Kobieta
  1. Witam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu poniższego problemu. Otóż po instalacji programu McAfee Internet Security - nie mogę dostać się do konsoli programu,ani poprzez skróty,ani poprzez ikonę powiadomienia w pasku zadań. Program jest martwy. W przeglądarce działa SiteAdvisor (instalowany razem z programem). Zapora widać,że jest przejęta przez McAfee. Jednak mimo to - program jest nieaktywny. Nie wykonuje skanowania w czasie rzeczywistym. Nie uaktualnia bazy wirusów. Nie podaje żadnych alertów. I nie ma dostępu do okna głównego programu - do konsoli ustawień programu. Program jest zainstalowany - ale tak,jakby go nie było. Jestem zaawansowaną użytkowniczką systemu Windows. Wszelkie problemy z komputerem naprawiam sama. Jednak tutaj nie mam pomysłu,co może być przyczyną takiego zachowania programu - a raczej braku zachowania się programu. Przeprowadziłam specjalnie eksperyment z dwukrotną reinstalacją programu. Włącznie od wyłączenia mu ochrony dostępu do własnych plików (co inaczej uniemożliwiłoby deinstalację). Przeprowadziłam dokładne oczyszczenie pozostałości po programie na dysku C. Oczyściłam dokładnie rejestr z pozostawionych kluczy i wpisów po McAfee. Sprawiłam umiejętnie,że po McAfee nie zostało śladu w systemie. Oczyściłam także sam system dokładnie,jak po każdej deinstalacji. Jestem zwolenniczką utrzymywania czystości i porządku w systemie,by wszystko działało idealnie. I tak tez jest. Niestety,tutaj z powyższym McAfee - występuje opisany problem. Po trzykrotnej reinstalacji - występuje ten sam problem: brak dostępu do konsoli programu.Nic nie można zrobić. Czy Pani Administrator tego forum może mi pomóc? Będę wdzięczna. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  2. Witam. W systemie Windows 7 Home Premium SP1, Preinstalowany - po deinstalacji Programu NTI Media Maker - system przestaje wykonywać Kopię Zapasową. Problem pojawia się jedynie i wyłącznie po deinstalacji tego jednego programu. Przy próbie "Utworzenia Kopi Zapasowej" pojawia się taki oto komunikat: "Nie można uruchomić aplikacji kopii zapasowej z powodu błędu wewnętrznego. Wykryto błąd w Usłudze kopiowania woluminów w tle (VSS, Volume Shadow Copy Service). Problem wystąpił podczas próby skontaktowania się z modułami zapisującymi usługi VSS. Sprawdź,czy usługi EventSystem i VSS zostały uruchomione oraz sprawdź błędy skojarzone z tymi usługami w dziennikach zdarzeń. (0x80042318)" Dodam,że podobne tematy pomocy technicznej przejrzałam i nie skutkują w moim przypadku. Problem pojawia się jedynie i wyłącznie po odinstalowaniu programu NTI Media Maker. Przed deinstalacją NTI - system tworzył kopie zapasowe,odzyskiwał ustawienia oraz obraz systemu. Myślę,że po odinstalowaniu NTI błędom uległy jakieś kompononety rejestru VSS. Zastanawiam się,czy wpisanie tych komend z rozszerzeniem bat. w wierszu polecenia rozwiązałoby mój problem? : cd /d %windir%\system32 net stop vss net stop swprv regsvr32 /s ole32.dll regsvr32 /s oleaut32.dll regsvr32 /s vss_ps.dll vssvc /register regsvr32 /s /i swprv.dll regsvr32 /s /i eventcls.dll regsvr32 /s es.dll regsvr32 /s stdprov.dll regsvr32 /s vssui.dll regsvr32 /s msxml.dll regsvr32 /s msxml3.dll regsvr32 /s msxml4.dll vssvc /register net start swprv net start vss Byłabym wdzięczna za przeprowadzenie mnie przez proces zamieszczania tych komend w systemie - jeśli byłyby one pomocne i jeśli miałyby rozwiązać mój problem. I czy to są na pewno te komendy,które mogę bezpiecznie zamieścić w systemie? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam. Czy orientuje się ktoś z Was,jak odinstalować KB2533552? Zwykły sposób odinstalowania tej aktualizacji nie istnieje,w panelu z aktualizacjami. Weszła i się zagnieździła. Czy wie ktoś,jak usunąć to z systemu?
  4. Witam. Wczoraj zaszła potrzeba uzycia przeze mnie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu / System Update Readiness tool, opisaną w KB947821" O narzędziu tym widnieje info,iż "odbywająca się w tle "instalacja" nie jest prawdziwym instalowaniem poprawki, lecz jednorazowym mechanizmem skanowania sprawdzającym niespójności." Po przeskanowaniu i sprawdzeniu spójności - okazuje się,że narzędzie to pochłonęło kilkaset MB z dysku. Nie samą swoja pojemnoscią - bo ono samo ma jakies 500MB - ale tym, co zostawiło na dysku. Zastanawiam sie więc, czy jednak ono sie nie zainstalowało. Bo pozostałości po swojej pracy i swpje pliki - na pewno pozostawiło. I tu moje pytanie: Czy narzędzie to zostawia swoje pliki i logi tylko w tych folderach?: %SYSTEMROOT%\Logs\CBS\CheckSUR.log %SYSTEMROOT%\Logs\CBS\CheckSUR.persist.log Czy może gdzieś jeszcze? Czy moge usunąć te pozostałości ręcznie? Czy w ogóle mogę je usunąć? Czy może są potrzebne w systemie od czasu uruchomienia narzędzia? Z góry dziękuję za odpowiedz i za pomoc. Pozdrawiam.
  5. Zamykam mój temat. Problem rozwiązałam sama. Dziękuję wszystkim osobom,które przejrzały post,mimo nie udzielenia odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie.
  6. dariahexe

    Do usunięcia

    Witam. CCleaner jest dobrym programem, do stosowania w/po codziennej pracy z komputerem,szczególnie w sieci.Ale do czyszczenia rejestru bym go nie używała.Szczególnie do tak wrazliwych miejsc,jak biblioteki (DLL), dlatego zawsze ta opcja,czyszczenia bibliotek powinna byc odhaczona w CCleaner,by nie narobił szkód. (Biblioteki - dlatego nosza nazwę współdzielone,gdyż moga być wykorzystywane jednocześnie przez kilka programów,co ma na celu odciążanie pamięci operacyjnej.Dlatego też,jeśli narobisz sobie problemów z biblioteką/ami (DLL) nieodpowiednim czyszczeniem rejestru - może to uniemożliwić działanie programu lub nawet kilku programów,jesli nie systemu). Osobiście tym programem nigdy bym rejestru nie oczyściła. Są lepsze programy do tego.Bardziej zaawansowane i specjalistycznie ukierunkowane na rejestr oraz jego oczyszczanie i optymalizację, jak np. "Reg Optimizer" (bardzo dobry,darmowy program) oraz programy już płatne: "Win Thruster", "jv16 Power Tools", "Auslogics", itp.Programy te bardzo dobrze oczyszczą rejestr,a Ty sobie (i systemowi) krzywdy nie zrobisz. Ale oczywiście postapisz jak uważasz. Powodzenia.
  7. Witam wszystkich uczestników forum i jednoczesnie proszę o pomoc. Otóż trzy dni temu,w ramach testów dwukrotnie odinstalowałam oraz zainstalowalam różne wersje przeglądarki Google Chrome (także 32-bit i 64-bit). Po ostatniej jej deinstalacji i staraniach ponownego jej zainstalowania - jest to niemożliwe. Dwa razy instalacja i deninstalacja się powiodły. Natomiast trzeci raz,przy staraniach zainstalowania Google Chrome - zainstalowanie Chrome stało się niemożliwe, a system zwraca taką informację: - SystemComponentModel.Win32Exception: Nie można odnależć okreś,lonego pliku w SystemDiagnostics.Process.StartWithShellExcecuteEx(ProcessStartInfoStartInfo) w SystemDiagnostics.Process.Start() w SystemDiagnostics.Proces.Start(ProcessStartinfo) w ClickOnceBootstrap.ClickOnce.Entry.Main() - (Windows 7 SP1 64-bit, preinstalowany, Acer Aspire 5742ZG. Deinstalacja przeprowadzona z "Revo Uninstaler", rejstr oczyszczony po deinstalacji z "jv16 Power Tols" oraz "RegOrganizer". Usunięte pozostawione klucze i wpisy rejestru dotyczące Google Chrome. Dysk oczyszczony z folderów i z pozostałości po Google Chrome. Antywirus odinstlowany. Folder C \ Windows \ Installer - przejrzałam dokładnie - Instalatora Google Chrome,Google Inc. brak, gdyż jak pisałam wyżej - system, dysk, foldery oraz rejestr zostały oczyszczone z pozostałości. Przeprowadziłam weryfikację plików i systemu Konsolą Poleceń (cmd.exe) - wszystko OK. Architektura NET Framework działa idealnie,żadnych problemów - sprawdzone narzędziem "Microsoft.NET Framework Setup Verification Utility" oraz "Microsoft.NET Framework Repair Tool") Cały system działa poprawnie oraz wszystkie jego aplikacje. A Chrome nie można zainstalować w żaden sposób. Nawet z instalacji alternatywnej - nie działa. Fizycznie programu nie ma w systemie,na dysku,ani w rejestrze. Rejestr przeszukałam specjalnie ręcznie pod kątem znalezienia kluczy i wpisów po Chrome (Google). Nie pozostało nic. Mimo to system wciąż zwraca ten komunikat przy próbie instalacji Google Chrome: - SystemComponentModel.Win32Exception: Nie można odnależć okreś,lonego pliku w SystemDiagnostics.Process.StartWithShellExcecuteEx(ProcessStartInfoStartInfo) w SystemDiagnostics.Process.Start() w SystemDiagnostics.Proces.Start(ProcessStartinfo) w ClickOnceBootstrap.ClickOnce.Entry.Main() - Jak to naprawić? Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Będę ogromnie wdzęczna. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziekuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...